נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גריל פחמים מתקדם בסטייל 2020

פרגיות

לפני מאות אלפי שנים גילו בני האדם את האש לגמרי במקרה,  מאין תופעת טבע מוזרה שהזדמנה להם בתחילת האנושות באמצעות מכת ברק. כך פועל הטבע, מגלים משהו חדש ולומדים איך לנצל אותו לטובתנו. כמה מאות שנים קדימה, בני האדם החלו לייצר אש ומדורות בעצמם וניצלו את האש לטובתם לחימום מפני הקור ולמדו להיעזר באש עבור בישול המזון שלכם. עם השנים למד האדם כיצד לשדרג את מערכת הבישול שלו וכיצד לבשל את המזון אותו הוא צד בצורה טובה יותר עבורו ובנה מכשור מתאים לכך .

והנה הגענו לימנו אנו. בני האדם כבר מזמן פיתחו את הטכנולוגיה, למדו איך לייצר אש בעצמם בעזרתה ושדרגו את מערכת הבישול שברשותם. אם בעבר היו מבשלים בדרכים שונות בשר, כיום קיימת מערכת בישול נוחה ויעילה עבורנו, הגריל .

כיום קיימים גרילים לבישול מכמה סוגים, כשהבולטים ביניהם הם גריל הגז וגריל הפחמים. גריל הפחמים, המוכר יותר בתור "מנגל פחמים" נחשב לעיתים כמסורבל יותר הדורש התעסקות נוספת מעבר לגריל גז, אך ישנם רבים שעדיין מעדיפים את טעם הבשר שנצלה מעל פחמים. גריל פחמים מתקדם ונוח סטייל 2020 הוא גריל הפחמים המתאים עבורכם, נא להכיר – גריל פחמים Weber Master-Touch 57cm .

פחמים בוערים
פחמים בוערים

גריל פחמים מתקדם בסטייל 2020 :

גריל פחמים Weber Master-Touch 57cm המגיע בצבע שנהב הוא גריל פחמים מהסדרה המוגבלת אך מיוחדת של חברת וובר. גריל זה הוא פריט לאספנים וחובבי מוצרי וובר השונים ונחשב לגריל מאסטר – פרימיום של החברה . מבנה הגריל מעניק חווית צלייה מיוחדת :

  • גופו של המכשיר עשוי אמייל איכותי השומר על איכותו לאורך זמן ומגיע עם 10 שנות אחריות .
  • קוטרו של שטח הצלייה הוא 57 ס"מ .
  • למכסה הגריל מד חום אנלוגי המאפשר שליטה על החום בעת השימוש ומתלה מיוחד למכסה להקלה על השימוש בגריל .
  • לגריל זה זוג סלסלות פחם מיוחדות מבית וובר המאפשרות לשים את הפחם באזורים נוספים המאפשרים צלייה עקיפה .
  • לגריל קיימת מערכת מניפה המאפשרת סילוק אפר בצורה חכמה ושליטה מלאה על האוויר הנכנס לחלל הצלייה .
  • בסוף השימוש, ניתן להיעזר במערכת לאיסוף אפשר המאפשרת ניקוי קל ויעיל בסיום הבישול.
  • לגריל רשת קומה עליונה נוספת עבור דברים שנעדיף רחוקים מן האש כמו למשל פיתות .
  • הגריל כולל רשת GBS של וובר המאפשרת שילוב של מגוון אביזרי עזר שאינם כלולים ברכישה זו כמו כלי לפיצה, לפנקייק, עוף בבירה, לווק ועוד .

אין מה לעשות הגריל או בשמותיו האחרים המוכרים לנו יותר – "המנגל" או "על-האש" הם התחביב האהוב עלינו הישראלים. אנחנו אוהבים לארח ולהתארח, אין ספק שכשנארח אנשים בביתנו ל"על-האש", גריל פחמים זה יהפוך כל אירוח למושלם ואתכם לגריל-מן אמתיים .

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי