נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 אטרקציות שמתאימות לימי הולדת לקטנטנים

חדר בריחה

יום ההולדת של הקטנטן מתקרב וקשה לכם להחליט בין אטרקציות מומלצות לימי הולדת של ילדים? בואו נדבר על כל מה שהילד צריך ביום ההולדת שלו, פעילויות, הפעלות וכל מה שחשוב לו ולכם. על מתקנים מתנפחים להשכרה או רכישה כבר חשבתם?

בבואכם לתכנן יום הולדת לילד, יהיה עליכם לקחת בחשבון לא מעט מרכיבים שיוצרים את התמונה השלמה של חגיגה מוצלחת. בין אם הילד מאוד צעיר או בוגר יותר, יש בפניכם סוגים שונים של אטרקציות ימי הולדת, הפעלות יומולדת, פעילויות ליום הולדת לילד וכדומה. כל שעליכם לעשות, זה פשוט לבחור את האטרקציה המתאימה ביותר לאופי האירוע ואופי הילדים שפוקדים אותו. אם כך, במה נתחיל?

  • בריכות ניידות – כיף גדול בקיץ

קודם כל, מומלץ לבחור לוקיישן נכון לאירוע. אם האירוע עתיד להתקיים בקרבה למקור מי ברז זורמים, אפשר בהחלט לשקול שכירת בריכות ניידות – כיף גדול. לא לשכוח לשים כובע על הראש.

  • חדרי בריחה הם תמיד אופציה מעולה

מעבר לשכירה או רכישה של בריכות, אתם יכולים גם להחליט שאתם לוקחים את הילדים לחדר בריחה (ESCAPE ROOM), אטרקציית יום הולדת מומלצת ביותר. חדרי בריחה כבר מזמן פופולאריים ביותר והם גם מתאימים לכל הגילאים, ככה שגם אתם יכולים להנות שם וגם ילדיכם.

  • השכרת מתקן מתנפח | רכישת מתקנים מתנפחים

מתקנים מתנפחים הם אופציה מעולה ופופולארית מאוד, ככה שאתם יכולים או לרכוש מתקן מתנפח לימי הולדת, או לשכור מתקן מתנפח (כמו למשל מתנפחים רטובים לקיץ). יש ילדים רבים באירוע? אם כן, בחרו מתקנים מתנפחים גדולים ומרשימים, מומלץ אפילו טירות מתנפחות.

אגב, לא חובה להמתין עד יום ההולדת בכדי לרכוש מתנפחים לגינה או לגג. תוכלו להנות מהם במשך כל השנה. נעבור הלאה? חשבתם על פעילויות לימי הולדת שהן אמנם לא אקסטרים, אבל מהנות כמעט כמו EXTREME? על מה אנחנו מדברים?

  • לייזר טג! הפעלות יום הולדת לילדים ומבוגרים גם יחד

לייזר טאג זו מלחמת לייזרים בעזרת רובים, בדרך כלל בלוקיישנים סגורים. אם תרצו, תוכלו גם לשכור זירת לייזר טג ניידת שניתן למקם באירועי חוץ, בחיק הטבע ועוד. בהחלט מומלץ וכיף במיוחד (מומלץ לכל הגילאים!).

אוקי, בואו נדבר עכשיו על הקיץ. הפעלות מומלצות לילדים בקיץ?

  • בריכה או חוף הים תמיד באים בטוב

בין אם כך או כך, חובה לוודא שאתם מוגנים מהשמש, ולא רק ילדיכם, אלא גם אתם, ההורים. אתם ממש רוצים לשמור על ילדיכם ורק הם מעניינים אתכם, אבל ממש לא יועיל לאף אחד אם אתם תתייבשו ותתעלפו. עוד פעילות מומלצת לימי הולדת?

  • אמן חושים לילדים | אומן חושים וקוסם ימי הולדת

אומן חושים לילדים זו הפעלה לימי הולדת בהמלצה חמה מהלב. אתם מוזמנים להכיר מופע קוסמות לילדים, קוסם ילדים מומלץ, אומני חושים לילדים ששוברים את כל החוקים. הכירו במסתורין, הוא כאן!

בחרו נכון את האטרקציה שתלווה את האירוע שלכם, אין יותר כיף מיום בשנה שכולו עבור הילד או עבורכם.

מתחם להשכרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ימי הולדת