נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לערוך את אירוע בת מצווה המושלם

קונפטי

אנחנו חיים בעולם שבו מאירוע לאירוע הסטנדרט עולה, ואירועים היום הם בסטנדרט שמעולם לא חשבנו שאפשר להגיע אליו. לא עוד אירוע בת מצווה באולם הקטן של בית הספר, לא עוד יום הולדת בחצר של הבניין. היום הפקות האירועים הן נוצצות ומלאות גלאם, וכמעט בלתי אפשרי לחדש ולהרשים. אז איך בכל אופן עושים את זה? במאמר הבא נדבר על איך לערוך את אירוע הבת מצווה המושלם.

אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה

ובכן, רבותיי, כיבוד! אחד הדברים הכי חשובים באירועים הוא הכיבוד. היום יש עשרות ספקים בשוק שמספקים סוגי קייטרינג מיוחדים, גם לאוכל וגם לקינוחים.  את הנקניקיה בלחמניה המסורתית מחליפים היום מגשי סושי מפוארים, ובמקום צמר גפן מתוק קלאסי תוכלו למצוא היום קיר דונאטס ושולחנות מתוקים ממותגים עם שם הילדה. (5 רעיונות לאוכל מקורי לאירוע שלכם).

האפשרויות של ימינו הן כמעט בלתי מוגבלות, בחרו את הכיבוד הטעים והמרשים שישלח את האורחים שלכם בתחושת "גם אני רוצה כזה", וישאיר אותם שבעים ומרוצים.

מופע

איך לערוך את אירוע הבת מצווה המושלם?

בנוסף לכיבוד, חשובה גם המסיבה עצמה. אם פעם היה מספיק דיג'יי שיודע גם לעשות הפעלות של נשיקה-סטירה או מאה נשיקות, היום מדובר על משהו אחר לגמרי. איך לערוך את אירוע הבת מצווה המושלם? דאגו, בנוסף לדיג'יי מעולה, לקבלת פנים מרשימה שתכניס את האורחים של בת המצווה לאווירה כבר מהרגע הראשון. איך עושים את זה? להלן מאמר של ווינט בנושא – (בר/בת מצווה: אפשר לחגוג אחרת).

קיימות היום חברות של השכרת ציוד לאירועים שיכולות לדאוג לכם בדיוק לקבלת הפנים הזו. כיצד? ובכן, בין סוגי הציוד שתוכלו לשכור מאותן החברות, נמצא ציוד אטרקציות שירכיב לכם את קבלת הפנים המושלמת.

בין היתר, תוכלו למצוא שולחנות משחק כמו עמדת כדורסל, שולחן פינג פונג, שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל ושולחן סנוקר, עמדת מציאות מדומה הכוללת משקפי VR, (מציאות מדומה) שלטים וכמובן את המשחקים עצמם, עמדות מולטימדיה של סוני פלייסטיישן, אקס בוקס ועמדת ווי, ובעצם – מה לא?

וואו, מדהים, איך עושים את זה?

בין החברות הרבות להשכרת ציוד לאירועים קיימת חברת IDANS. חברת IDANS המעולה מספקת ציוד לאירועים מכל הסוגים – החל משולחנות וכסאות ועד עמדות מולטימדיה ושולחנות משחק. בין אם בחרתם לקיים את האירוע שלכם בחוץ ובפנים, תוכלו להיעזר בציוד של חברת IDANS גם לשם כך, עם פטריות חימום לחורף ומזגנים ניידים לקיץ.

עם חברת IDANS תוכלו להרכיב את אירוע הבת מצווה המושלם שלכם מא' ועד ת' עם כל הציוד הדרוש לכם. עם ניסיון של שנים רבות בתחום, חברת IDANS מהווה היום חברה מובילה של השכרת ציוד לאירועים, ותשמח להעניק לכם שירות מעולה בשמחה ובחיוך.

צרו קשר עוד היום והצטרפו אל מעגל הלקוחות המרוצים של חברת IDANS.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בת מצווה