נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תתאימו את קונספט האירוע לכמות המוזמנים?

קונספט של אירוע

אם אתם מתכננים לערוך אירוע בקרוב, סביר להניח שנתקלתם בסוגיה שרבים נתקלים בה בתחילת הארגונים – התאמת הקונספט של האירוע למספר המוזמנים. כנראה שאתם קוראים את המילים הללו ומרגישים לאט-לאט יותר בנוח, פשוט כי אתם מבינים שזו סיטואציה מוכרת ואתם לא לבד. תנשמו עמוק, בשורות הבאות, נציין בפניכם את כל המידע שיסייע לכם לדעת איך להתאים את הקונספט למספר המוזמנים:

 

תבדקו קודם כל כמה מוזמנים יש לכם

יכול להיות שמצאתם את עצמכם בסיטואציה מלחיצה, כזו שגרמה לכם לזרוק הצידה את כל החלומות שלכם לגבי האירוע. אם כן, אנחנו מזמינים אתכם קודם כל, לעצום לרגע עיניים ולהירגע (כי יש לנו את הפתרון בשבילכם, אבל אתם צריכים להיות קודם כל רגועים). רק אחרי שתירגעו לחלוטין, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את ההנחיות שיעשו לכם את החיים קלים. אז ככה, עכשיו, אנחנו מזמינים אתכם לעבור לרשימת המוזמנים ולראות כמה מתוכם מתכננים להגיע לאירוע.

כדי שתוכלו להתאים את הקונספט, אתם צריכים קודם כל לדעת כמה אנשים יהיו. הרי יש קונספטים שמתאימים אך ורק למספר מצומצם של מוזמנים, בזמן שקונספטים אחרים מתאימים למספר מרובה של מוזמנים. עכשיו, כשיש לכם את מספר המוזמנים המשוער, אתם יכולים להמשיך לשלב הבא.

 

תבדקו מהו הקונספט המתאים לפי המדריך שלנו

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שיש לכם את מספר המוזמנים. כעת, אתם יכולים לבדוק מהו הקונספט המתאים עבורכם:

 

עבור אירוע שכולל עד 100 איש – קונספט רגוע

אם יש לכם עד 100 איש שמוזמנים לאירוע, אתם חייבים שיהיה לכם קונספט רגוע, כזה שיגרום לאורחים שלכם לזכור את האירוע שלכם לארוך שנים, אבל גם שיאפשר להם ליהנות מהאירוע עצמו. קונספט שאינו מותאם למספר המוזמנים עשוי לגרום לכאוס, את זה אתם כנראה כבר יודעים.

 

עבור אירוע שכולל בין 100 ל-300 איש – קונספט בינוני

אם יש לכם בין 100 ל-300 מוזמנים, אתם יכולים לבחור בקונספט בינוני, למשל:

  • נשף
  • מוזמנים עם תחפושות
  • תפאורה של הסרט האהוב עליכם וכו'

אם אתם בוחרים בקונספט זה, אתם צריכים ליצור קשר עם עידן הקריוקי כדי שתוכלו להיערך בהתאם עם השכרת ציוד. אירוע קונספט לא יכול להיות שלם ללא ציוד מתאים.

 

עבור אירוע שכולל מעל 300 איש – תתפרעו

הכותרת אומרת הכל, אנחנו לא צריכים לפרט. אם יש לכם מעל 300 מוזמנים, אתם יכולים לבחור איזה קונספט שתרצו.

 

תשתפו בפייסבוק אודות בחירת הקונספט

שלב זה הוא שלב בונוס, כך שאתם לא מוכרחים ליישם אותו (אבל אם השקעתם כל כך הרבה, אז למה לא בעצם?). בשלב זה, אתם יכולים להראות לסובבים אתכם מהו הקונספט הנבחר וליהנות מהתגובות שתקבלו ברשת.

קונספט של אירוע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים