נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך אמני חושים מבצעים את הטריקים שלהם?

קוֹסֵם

יש שני דברים שמעניינים כל אדם שחי על הגלובוס. האחד, הוא איך מטוסים ממריאים באוויר מבלי ליפול והשני – איך אמני חושים מבצעים את הטריקים שלהם? את התשובה לשאלה הראשונה לא הצלחנו למצוא עבורכם. בכל זאת, צריך להיפגש עם טייסים ואנשי מקצוע שהם לא ממש קרובים אלינו.

לעומת זאת, היה לנו קל מאוד לאתר אמן חושים, שכן, אנחנו מכירים לא מעט אנשים מהתעשייה. ישבנו עם אמן חושים מוכר על כוס קפה (וכפית שהתקפלה באופן מפתיע על הדרך) ושאלנו אותו את כל השאלות הכי מעניינות על הטריקים שהוא מבצע ואלו התשובות שקיבלנו:

 

רקע אודות הטריקים של אמני חושים

רגע לפני שנפרט בפניכם את "מאחורי הקלעים" של כל הנוגע לטריקים של אמני חושים, החלטנו להציג בפניכם את הטריקים המוכרים ביותר. שכן, אם מסיבה כלשהי אתם לא בקיאים בתחום, כדאי שניישר קו. הנה כמה טריקים מוכרים שאתם חייבים להכיר:

 

הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה

אתם מכירים את הטריק הזה בשמו הארוך שצוין לעיל, אבל אמני חושים קוראים לו בקצרה "טלקינזיס". מדובר ביכולת להזיז חפצים מבלי לגעת בהם.

 

קריאת מחשבות

את היכולת הזו אמני החושים מכנים "טלפתיה". מילה שאתם בטח שמעתם לא מעט פעמים כשאמרתם "צ'יפס" לחבר קרוב שאמר בדיוק את אותה המילה שיצאה לכם מהפה באותו הרגע.עכשיו כשיישרנו קו בנושא, אפשר להגיע לעניין שלשמו התכנסנו שיופיע בפניכם בפסקה הבאה.

 

אז איך אמני חושים מבצעים את הטריקים שלהם?

אמן החושים שעמו נפגשנו ציין שכל אמן חושים מבצע את הטריקים באופן שונה, כאשר יש 2 שיטות מוכרות ביותר:

 

יכולת על חושית

ביכולת על חושת הכוונה לשימוש בחוש השישי שמאפשר לאמני החושים לבצע דברים שאנשים רגילים לא יכולים לבצע.

 

ידע מקדים

בידע מקדים, אמני חושים משתמשים במהירות ידיים, היכרות עם תנועות גוף ופנייה אל אנשים מאחורי הקלעים. כל אלו מאפשרים להם לבצע את הטריקים באופן שייראה אמין ואמתי. אך למען האמת, הטריקים הללו הם אחיזת עיניים. רוצים לשמוע פרטים נוספים בנושא? רוצים לראות אמן חושים שמבצע את הטריקים שלו באמצעות יכולת על חושית? אם כן, כדאי שתקליקו על הקישור הבא: https://www.yaron-mind.co.il.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים מהם הטריקים המוכרים ביותר שאמני חושים מבצעים בהופעות שלהם. בנוסף לכך, ידועות לכם שתי השיטות המוכרות ביותר. האחת, מכונה על ידי רבים כ"אחיזת עיניים", בזמן שהשנייה נחשבת לאמתית. כלומר, כזו שמתבצעת באמצעות שימוש ביכולות ייחודיות שלא כל אחד יכול לבצע אותן.

אז בפעם הבאה שתהיו בהופעה של אמן חודשים, כדאי שתסתכלו טוב טוב במהלך ההופעה ותבחנו אם אתם עומדים מול אמן חושים שיש לו יכולות מיוחדות באמת או שמדובר באחיזת עיניים. יכול להיות שכך תוכלו לזהות איך האמן מבצע את הטריקים שלו.

קוֹסֵם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי