נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הזמנה לחתונה – כל מה שתצטרכו לחשוב עליו לפני החתונה

הזמנה לחתונה

עומדים להתחתן בקרוב? בנוסף לבחירת האולם, הטעימות, שמלת הכלה ובגדי החתן, חשוב לבחור בצלם מקצועי ומהימן שיהפוך כל רגע מרגש למזכרת בלתי נשכחת. כדי שגם לכם יהיה אלבום חתונה מושלם ומתנות מיוחדות לחלק לאורחים בסוף הערב הכנסו לאתר הבית של שמוליק חזן והתרשמו מעבודות קודמות מתוך אלפי אירועים משמחים. 

 

שמוליק חזן – צלם אירועים מקצועי ואמין

שמוליק חזן הינו צלם חתונות מומלץ ותיק ומקצועי בעל נסיון רב באירועים מכל הסוגים, משפחתיים ועסקיים, בעל סטודיו לצילום משפחות, זוגות ותדמית. באתר הבית תוכלו להתרשם משפע עצום של תמונות שצולמו באירועים שונים, לקרוא המלצות של חוגגים ולראות את העין הייחודית והאטרקציות לאירועים שניתן יהיה לספק גם לכם לערב משמח ובלתי נשכח של התרגשות ושמחה עם כל האורחים.

צלם אירועים

כל מה שתצטרכו לחשוב עליו לפני החתונה

לקראת החתונה הולכת רשימת הדברים שתצטרכו לחשוב עליהם ומתארכת ללא הפסקה, החל מהאולם המושלם, המנות הטעימות ביותר, עוגת החתונה, השמלה והחליפה, אפילו זר הבוקה צריך בדיקה והתאמה. אך למרות ריבוי המשימות חשוב מאד לבחור בצלם מקצועי שילווה אתכם לאורך כל האירוע, משלב התמונות הזוגיות לאלבום החתונה, דרך קבלת הפנים וכלה באחרון החוגגים. צילום האירוע עצמו הוא רק חלק מן העניין, בנוסף תוכלו לבקש מצלם האירועים להכין שי לאורחים שהגיעו לחגוג איתכם באמצעות תמונות המודפסות על עץ ( פוטובלוק ) מגנטים ועוד, למעבר לאתר לחצו כאן.

 

כל שלבי הצילום לקראת החתונה

כולנו מקווים שהחתונה שלנו תהיה אירוע של פעם בחיים, הרגע שבו אהבת האמת שלנו הופכת לזוגיות לכל החיים. כדי לתעד את הרגע המרגש שבו שניים הופכים לאחד חשוב לבחור בצלם מנוסה ומיומן בצילומי חתונה. להלן השלבים השונים של צילומי החתונה:

צילום

  • ביום האירוע ילווה הצלם את החתן והכלה בהכנות השונות ולאחר שיהיו לבושים, מאופרים ומוכנים לצאת לדרך, יימצא מקום רומנטי ומיוחד כגון חוף הים, פארק או גן מיוחד כדי להצטלם ביחד כזוג אוהב.
  • ברגע ההגעה אל האולם יתועדו כל הרגעים המשמחים ביותר של הגעת האורחים, קבלת הפנים, בני המשפחה הנרגשים, טקס החופה והמסיבה שלאחריה עד אחרון האורחים. חלק מהתמונות יהיו רגעים ספונטניים שנתפסו בעין המצלמה, וחלק מהתמונות יהיו תמונות משפחתיות עם האנשים היקרים לכם מכל.
  • מומלץ מאד להגיע גם לסטודיו לצילומי זוגות מיוחדים כדי לבטא את האהבה הרבה שביניכם בדרכים יצירתיות ואמנותיות למזכרת בלתי נשכחת מהתקופה הזוהרת ביותר בחייכם.
  • בסוף האירוע המרגש תוכלו לבחור האם להעניק לאורחיכם הרבים שי קטן כגון מגנטים לבחירתכם.

 

שמוליק חזן – צלם האירועים שלכם

שמוליק חזן הינו צלם אירועים מנוסה ומיומן העוסק שנים רבות בתחום צילום האירועים מכל הסוגים, משפחתיים ועסקיים. תוכלו גם להעזר בסטודיו המקצועי לצילומי משפחה ותדמית.

הזמנה לחתונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים