נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאיזה אירוע מתאימה השכרת פופים?

השכרת פוף

הם צבעוניים, נעימים, רכים ונוחים, אך האם הם מתאימים גם לאירועים? כבר מזמן פופים הפכו לפתרונות ישיבה שניתן למצוא בחדרים שונים בבתים מודרניים, בעיקר בחדרי ילדים או חדרי נוער, אך אולי תופתעו לשמוע שפוף הוא לא רק משהו שילדים אוהבים, אלא פתרון ישיבה מעולה גם באירועים שונים. אז לאיזה אירוע מתאימה השכרה של פופים? תשובות במאמר שלפניכם.

 

פופים

מישהו פעם ישב בפוף ואמר שלא נוח לו? אנחנו לא שמענו על אדם כזה. זה די הגיוני, בהתחשב בכך שפופים עוצבו כדי להיות פתרון ישיבה כיפי. החומר הרך והנעים שבתוך הפוף עטוף בבד צבעוני לרוב, מה שהופך את הפוף מההתחלה לדבר שנעים לראות בעין. מהר מאוד מאז המצאתם, פופים מצאו את עצמם בחדרי ילדים, נוער ואפילו בסלונים.

האדם שמתיישב על הפוף "שוקע" לתוכו ומקבל תחושה נעימה ומרגיעה. את ההצלחה המסחררת של הפופים בבתים לקחו צעד אחד קדימה, כאשר התחילו להכניס אל אירועים שונים פופים, באמצעות השכרת פופים מחברות שונות. כבר לא מדובר בטרנד, אלא בפתרון ישיבה לגיטימי לאירועים, שמוצע למארגני האירוע במקרים רבים בהם הפוף מתאים לאווירת האירוע.

 

אירועים מתאימים

פופים לא מתאימים רק לאירוע אחד. חשוב לומר שלא כל אירוע צריך פופים. ראיתם פעם חתונה שהיו בה פופים? כנראה שלא, ובצדק. פופים מתאימים מאוד לאירועים המיועדים לנוער ולצעירים. גם לאירועים בהם נמצא קהל יעד רחב של ילדים, ניתן למקם מספר פופים.

מכיוון שהפופים נותנים אווירה כיפית, שמחה וצעירה, אירועים של ילדים, נוער וצעירים הם ללא ספק האירועים המתאימים ביותר להשכרת פופים. בין היתר ניתן למנות מסיבות של נוער ושל צעירים, בר מצוות ובת מצוות, מסיבות גיוס, מסיבות כיתה, ימי הולדת לצעירים, לנוער וילדים. את הפופים ניתן למקם בכל מקום שטוח ויבש, כך שלא אמור להיות אירוע שבעייתי להשכיר אליו פופים.

 

כמה פופים צריך להשכיר?

כמות הפופים שצריך להשכיר היא נגזרת של כמות האורחים והמקום בו אתם מתכננים את האירוע. מצד אחד, אין צורך בפוף לכל מוזמן, אך מהצד השני אתם לא תרצו לראות תורים של ילדים קטנים למשל אל מול פוף אחד, ככה שצריך לשאוף לאיזון.

 

להשכיר או לקנות?

באופן עקרוני, השכרה של פוף לאירועים היא המומלצת מבין שתי האפשרויות. כאשר אם משכירים פוף, אתם משלמים פחות, מכיוון שהמוצר חוזר בסופו של דבר למי ששכרתם ממנו. בנוסף, כל עוד אתם לא מארגנים אירועים לצעירים בכמויות, אין לכם צורך להחזיק כמות גבוהה של פופים.

 

למה דווקא פופ?

באירועים של צעירים, נוער וילדים אפשר למצוא גם פתרונות אחרים לישיבה, כמו כיסאות או פינות ישיבה. בכל זאת, השכרת פופים לאירועים היא דבר מומלץ מאוד, עקב האווירה הצעירה שהפופים תורמים אליה והגיוון שאפשר ליצור בעזרתם.

השכרת פוף

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים