נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לקנות כמתנה – דובי ענק או זר פרחים?

זר

אין כמו המחוות הרומנטיות והקלאסיות של גברים לנשים, אלו שקדמו לעידן בו יש לפנינו הכול מהכול ונוטים ללכת לאיבוד.

נשים חובבות מתנות שמאחוריהן עומדת משמעות סמלית, כאלו שמזכירות להן שבבסיסו של קשר טוב עומדת אהבה, והמחווה נועדה לסמל אותה ולעורר התרגשות.

המחוות האותנטיות ביותר הן הענקה של דובי או של זר פרחים.

אלו הן מחוות שמתאימות ליום האהבה, למעמדים מרגשים שראוי להוקיר או להביע הערכה בהם, וגם לימי הולדת.

אם קראתם עד כה, ואתם מזדהים עם התיאור העונה על אנשים שחובבים מחוות פשוטות ומקסימות, אתם ודאי שואלים את עצמכם- במה כדאי לי לבחור, בדובי ענק או בזר פרחים ראוותני? ובכן, בואו ננסה לענות יחד על השאלה הזאת.

 

מאחורי כל אישה יפה עומד זר פרחים יפה

פרחים הם תמהיל של ניחוחות משכרים וצבעים עזים מכל רחבי הסקאלה. הדומיננטיות שלהם באה לידי ביטוי בכל אחד מחמשת החושים, ואי אפשר לפספס אותם כשהם נוכחים בחלל כלשהו. הפרחים מהווים כבר שנים סמל לאהבה ולהערכה, ונוהגים להעניק אותם בהרבה מאוד פורומים וכחלק מסוגים שונים של מערכות יחסים (תלמידים למורתם כשמסיימים את שנת הלימודים, מנהל לעובד מצטיין בעבודה וכו'). שלא תבינו לא נכון, מדובר במתנה אדירה ומרגשת, אולם היא לא המתנה הקלאסית שבהכרח תצטייר כמחווה מיוחדת ומקורית עבור בת הזוג שלכם. גברים רבים נוהגים להפתיע את בת זוגם עם זר פרחים בכל יום שישי, כך שאם מישהו כזה יביא זר פרחים לבת זוגו גם ביום ההולדת, היא לא תתלהב בכלל כי זה יהיה משהו שניתן לה באופן שוטף. חשבו עם עצמכם האם זר פרחים יהיה אידיאלי לאישה שלכם, בהתבסס על העדפותיה האישיות ומה שאתם נוהגים להעניק לה בדרך כלל.

 

עם דובי ענק, לא פלא שתהפוך למפונק

לעומת זר פרחים, דובי ענק הוא לא מתנה שנהוג להעניק על בסיס שבועי או חודשי. זוהי מתנה חד- פעמית, שמסמלת מתיקות ואהבה. הדובי הענק הוא פרוותי ונעים, עשוי שכבות שמנמנות, והתכרבלות איתו תחת השמיכה תהיה כנראה עדיפה על כל יציאה או בילוי. הדובי מגיע בממדים רחבים שעשויים להקיף את כל הגוף, ולכן לא מדובר בסתם בובה ילדותית חסרת פשר. סביר להניח שמתנה בדמות דובי ענק תיחשב בעיני בת הזוג שלכם למתנה מקורית ומדליקה.

 

לסיכום, במה לבחור?

לפני שמגיעים להחלטה חד משמעית, עליכם לחשוב מה הדבר שבת זוגתכם הכי תשמח לקבל. חלק יעדיפו זר פרחים ססגוני, חלק דובי ענק ומחמם, וחלק אולי ירצו קצת מכל העולמות, כך שתוכלו להעניק להן את שניהם יחד. גם אם אתם לא בטוחים בהעדפה, בדבר אחד תהיו בטוחים- עצם המחווה תעורר בבת הזוג ריגוש והכרת תודה.

 

דובים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי