נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסיבה מהסרטים – 3 דרכים להרים את המסיבה באירוע הקרוב

פסטיבל

בשנים האחרונות ישנה תחרות סמויה שמתקיימת בתחומי האירוח והאירועים. מדובר בתחרות שגורמת לכל אחד ואחת מאתנו לתור אחר אטרקציות ומפעילים שירימו את האירועים שלנו. לפני כמה שבועות מצאנו את עצמנו אחראיים על ארגון של ערב חברה, כך שנפלנו בין רגע לסטטיסטיקה וחיפשנו אחר דרכים להרים את המסיבה שלנו. אחרי שמצאנו אותן, החלטנו לכתוב על כך מדריך שיאפשר גם לכם להגיע אליהם, רק בקלות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שדרושים לכם.

 

איך הגענו בכלל אל האטרקציות האלה?

רגע לפני שנציג בפניכם את האטרקציות שהרימו לנו את האירוע, אנו מוכרחים לציין שלא הגענו אליהן לבדנו. ערכנו בירור מעמיק בנושא ופנינו אל כל מיני אנשים שערכו מסיבות לאחרונה תוך פרסום פוסט בקבוצות פייסבוק שעוסקות בהפקת אירועים שונים. שאלנו את הגולשים "איך הרמתם את המסיבה שלכם?" וקיבלנו מעל ל – 200 הצעות! בסופו של דבר, בדקנו אילו הצעות הוצעו מספר רב של פעמים ובחרנו בהן לאירוע שלנו. כשקיבלנו פידבקים חיוביים על האירוע, הבנו שאנו צריכים לכתוב עליו מדריך מקיף שיאפשר גם לאחרים ליהנות מהאטרקציות הללו.

 

תכירו את האטרקציה ה – 1: הזמנה של קיר דונאטס

אם יש משהו אחד שמשותף למרבית בני האדם שחיים על כדור הארץ זו האהבה לסוכר. יש מי שלא צורכים אותו מסיבות כאלו ואחרות, אתם וודאי חושבים על זה, אבל תזכרו שעמוק בפנים – הם עדיין אוהבים את הסוכר מאוד. אם אתם מחפשים אטרקציות לאירועים שיעשו לאורחים שלכם שמח בלב ובבטן, תדעו שקיר דונאטס זו התשובה שלכם. מדובר בקיר מלא בדונאטסים טעימים, מתוקים ואפילו כשרים!

 

תכירו את האטרקציה ה – 2: הזמנה של עמדת טיקטוק

האורחים שלכם צפויים להגיע לאירוע כשהם לבושים בבגדים הכי יפים שיש להם בארון. הם לא יגידו לכם את זה, ובכל זאת – הם מצפים שיצלמו אותם באירוע. זו הסיבה שאתם צריכים להזמין עמדת טיקטוק שתגרום להם להפוך לסלבס בן רגע ולצאת עם מזכרת מהאירוע.

 

תכירו את האטרקציה ה – 3: קיר פרחים

מדובר באחת האפשרויות המדוברת ביותר שנצפית באירועים בשנים האחרונות. אם תנסו רגע להיזכר, בטח תגלו שנכחתם בכמה אירועים שהיו בהם קירות פרחים. כאלו שאפשר להצטלם לידם ולהעלות לרשתות החברתיות, למשל:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טיקטוק ועוד

חשוב שתשימו לב שאתם בוחרים בקיר פרחים שתואם לעיצוב הכללי של המקום. שכן, אם השקעתם בעיצוב בצבעים ורוד ושמנת למשל, כדאי שתמשיכו באותו כיוון, כדי שהקיר לא ייצא לא קשור.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להרים מסיבה מהסרטים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הנחוץ, נותר לכם רק לבחור את הפריטים המתאימים לכם וליהנות מכל רגע. נאחל לכם בהצלחה והלוואי שתרימו מסיבה טובה כמו זו שהייתה לנו.

רחבת ריקודים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים