נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור הפתעות ליום הולדת

עוגה עם נרות יום הולדת

אם התחלתם לתכנן את יום ההולדת ה12 של הבת שלכם, ברור מדוע אתם רוצים שהחגיגה הזאת תהיה מיוחדת במינה. האמת היא, שכאשר מדברים על בת מצווה לא מדברים על עוד אירוע רגיל ואין היום ילדה שלא הייתה רוצה שהאירוע שלה יהיה מיוחד ושונה לעומת אירועים אחרים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מוצאים את עצמכם באינסוף דיונים עם הילדה על כל הפרטים של החגיגה? אם כך, כדאי שתזכרו שיש עוד אלמנט חשוב שצריך לקחת בחשבון והוא: העובדה שיש לחלק הפתעות שונות לאורחים שהגיעו ליום ההולדת של הילדה. מדובר על מנהג שהפך בשנים האחרונות לעניין משמעותי ביותר וחשוב להפנים את העובדה שאם בעבר מדובר היה על שקית הפתעות פשוטה, הרי שהיום, ההפתעות בעידן המודרני, שונות לחלוטין. היום אתם יכולים להיות בטוחים שכל המוזמנים שיגיעו לחגיגת בת המצווה יצפו לקבל הפתעה מיוחדת ושווה, מה שאומר שלא כדאי לכם להשאיר את ההתעסקות עם הפרט הזה לרגע האחרון.

מתנות בעטיפה כתומה

מתנה שימושית במיוחד

אם יש משהו שצריך לבחון ולקחת בחשבון כאשר חושבים על הפתעות ליום הולדת, וזה נכון אגב בין אם מדובר על יום הולדת 12 ובין אם מדובר על כל יום הולדת אחר, זו שאלת שימושיות המתנה. כלומר, האם אתם רוצים לקנות לכל האורחים סתם מוצר קטן שלא לגמרי יוכל לשמש אותם? האם המטרה היא ליצור מזכרת מסוימת שכל ילד יקבל? או שאולי אתם רוצים לתת גם הפתעה מקורית, שונה, שימושית שאף אחד לא ישכח? שימו לב שבדיוק כשהבת שלכם חוגגת בת מצווה, גם כל שאר הבנות מהכיתה שלה חוגגות את האירוע. לכן חשוב לבדוק גם נושא המקוריות, כי הרי לא תרצו שהילדים שיגיעו לחגיגה של הבת שלכם יקבלו בדיוק את אותן הפתעות שהם כבר קיבלו בבת מצוות אחרות. לכן יש לקחת בחשבון לא רק את שימושיות המתנה אלא גם את המקוריות שלה. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לעבור על קטלוג של אינספור הפתעות שמתאימות לימי הולדת כאלה, כי כך תוכלו לקבל רעיונות מקוריים ושונים. לא מומלץ להשאיר את ההחלטה הזאת לרגע האחרון כי אם אתם יכולים לעשות את הדברים בנחת וגם ליהנות מהבחירה עצמה, מדוע לוותר על כך?

כמה תשקיעו?

עוד טיפ קטן שתמיד עוזר לבחור בין אינספור מתנות והפתעות קטנות לימי הולדת של ילדים, זו השאלה כמה אתם מוכנים להשקיע. אל תשכחו שאם מדובר על חגיגה חשובה כמו בת מצווה, הרי שצפויות לכם עוד הרבה הוצאות אחרות. תצטרכו לשלם על השכרת המועדון, על האוכל ואפילו על ההזמנות, ולכן יש חשיבות לשאלה כמה תשקיעו בהפתעות עצמן. מצד אחד כדאי יהיה לקנות הפתעה באמת שווה לכל ילד ולהשקיע בכך, אבל מצד שני, אסור לשכוח שמדובר בסך הכול על הפתעה קטנה שמיועדת לילדים. לכן, אם תחליטו מראש איזה חלק מהתקציב של האירוע אתם משאירים לעניין הזה – הכול יהיה פשוט יותר. חשוב להשקיע בהפתעות קטנות כי הילדים מצפים לכך ואין ספק שגם הבת שלכם מאוד תשמח אם היא תדע שקניתם הפתעות מיוחדות ושונות לכל האורחים שמגיעים לחגוג איתה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ימי הולדת