נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 דברים שאתם חייבים במועדון לחגיגת בת מצווה

בחירת מוזיקה

לא להאמין שכבר חלפו 12 שנים, אבל הנה הגיע רגע בת המצווה המרגש. אז ההתרגשות בשיאה, כבר יש לבוש לילדה החוגגת ולמשפחה, יש רשימת מוזמנים, ותאריך שכבר דמיינתם בראש, והגיע הרגע להתמודד עם ההחלטה אולי החשובה והמרכזית באירוע שכזה – בחירת המועדון.

רגע לפני, למה בכלל לחגוג במועדון?

לאופציה של החגיגה במועדון יש יתרונות מובהקים – זה פותר מהבלגן של לארח מספר אורחים רב בבית שלכם, גם אם יהיה רעש עד שעות מאוחרות יחסית אין דאגה מתלונות השכנים, זה נותן אווירה אחרת לאירוע ופן חגיגתי יותר. אם השתכנעתם, הגיע הזמן לבחור מועדון, וזהו תהליך שלעיתים יכול לקחת זמן מה, במיוחד אם מדובר במקום כמו מועדון בת מצווה במרכז. אז קדימה, כדאי להתחיל כבר מעכשיו.

אז איך מתחילים לחפש?

יש הרבה מועדונים בשוק שמציעים מועדונים מרשימים, מרווחים, מיוחדים, בכל רחבי הארץ. לכן, עליכם להגיע לחיפוש לאחר עבודה אישית מקדימה. קודם כל, עליכם להבין מה אתם רוצים ומה אופי האירוע אליו אתם מכוונים. למשל, האם אתם רוצים שהאירוע יהיה בחוץ, בפנים, אווירה יותר קלילה או חגיגית, אירוע מצומצם או גדול ועוד. כך, תהיו ממוקדים יותר בבחירת מועדון שיענה על הצרכים הייחודיים שלכם ולחסוך זמן מיותר. אחרי שהבנתם מה אתם רוצים, ככל הניתן, תוכלו להבין בערך מה אתם מחפשים, למקד את החיפוש שלכם ולהגדיל את הסיכוי למצוא מקום שיתאים באופן המדויק ביותר לרצון שלכם.

אירוע

6 דברים שאתם חייבים במועדון לחגיגת בת המצווה

  1. גודל – לא תמיד יש צורך במועדון הכי גדול שיש, אבל חשוב שהחלל יהיה נוח ונעים שיתאים למספר המוזמנים.
  2. מיקום המועדון – מיקום המועדון זה פרמטר מאוד חשוב בבחירת מועדון. כך, בדקו שדרכי ההגעה למועדון נגישות למוזמנים וכי לילדים יהיה נוח להגיע אליו.
  3. מוזיקה – לא ניתן לחגוג בת מצווה בלי מוזיקה, על זה כנראה כולם מסכימים. מעבר לכך, המוזיקה יכולה להשפיע על האירוע כולו ולכן בחירת המוזיקה היא חשובה ביותר. לכן, יש לברר האם המועדון מספק דיג'יי. במידה וכן, וודאו כי מדובר בתקליטן שתואם לטעמכם וכמובן, לרצון חוגגת בת המצווה.
  4. עיצוב – לפני שתאם סוגרים עם מועדון, תגיעו אליו פיזית ותראו אם העיצוב לטעמכם. העיצוב יכול להשפיע מאוד על האירוע ועל האווירה בו.
  5. שירות טוב – אירוע בת המצווה הוא אירוע בעל אלמנטים שונים – בין אם אירועים אומנותיים, אוכל, מספר מוזמנים רב, מוזיקה ועוד. משכך, עולה הסיכוי שיעלו כל מיני בעיות שיש לפתור או דברים שיש לבצע במהלך האירוע. לשם כך, יש צורך לוודא שמדובר במקום שמספק שירות טוב ואדיב שיהווה מעטפת טובה לאירוע שכזה. לבירור היחס אתם יכולים להיעזר בחוות דעת לגבי המקום ונותני השירות בו.
  6. פינה לנתינת מתנות – כחלק מאירוע בת המצווה, מקבלים מתנות. כמובן שילדת בת המצווה מחכה לחלק זה אולי יותר מכל. זאת במיוחד לאור כך שבמקרים רבים אירוע כמו בת המצווה מביא איתו מתנות מיוחדות ושוות ביניהן: חדרי בריחה, גיפט קארדים, ואפילו טיולים שונים כמו למשל טיול טרקטרונים בירושלים,  צניחה חופשית ועוד.

המון מזל טוב ובהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בת מצווה