נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה פרסים ליום הולדת כדאי לבחור בגיל 7?

פינגווין

הורים רבים מתלבטים לגבי הפרסים אשר יחולקו בחגיגת יום ההולדת בגיל 7. המומחים של חברת במבי הפתעות מציגים לכם את המוצרים הטובים ביותר אשר יבטיחו כי הפרסים יהיו מקוריים, איכותיים וגם בטיחותיים.

 חגיגת יום הולדת 7 – טיפים חשובים

חגיגת יום הולדת בכל גיל היא אירוע מרגש לכל הדעות, אולם אין ספק כי גיל 7 נחשב לגיל בעייתי יחסית מבחינת הפרסים אשר יחולקו לילדים, וזאת לאור העובדה כי מדובר בגיל בו הילדים כבר יודעים מה הם רוצים, כמו גם מעוניינים לקבל פרסים מקוריים אשר יתאימו לקונספט של האירוע. כיום יודע כל הורה כי חגיגת יום הולדת הפכה להפקה של ממש, כאשר נדרש לחשוב על הקונספט של האירוע כמו גם על הפתעות ליום הולדת אשר יחולקו לילדים בסיום ההפעלה אותה בחרתם. לכן, על מנת לעזור לכם בהתלבטות המומחים של חברת במבי הפתעות, החברה המובילה בתחום מציגים לכם את הדגשים החשובים ביותר כך שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בפרסים איכותיים, טובים ובעיקר – מקוריים:

קבלת פרס

  • בטיחות – רכישה של פרסים ליום הולדת 7 מחייבת חשיבה על בטיחות הילדים, וזאת לאור העובדה כי גם בגיל 7 נוטים הילדים לשחק עם הפרסים ולעיתים גם להכניס לפה. לכן, חשוב מאוד להקפיד על רכישה של פרסים בטיחותיים אשר יישמרו בצורתם המקורית, לאורך זמן.
  • תקציב – בטרם אתם רוכשים את הפרסים חשוב לבצע חשיבה מעמיקה לגבי התקציב שלכם, וכמה תהיו מוכנים להשקיע. כיום, באמצעות האתר של חברת במבי הפתעות תוכלו לרכוש מתנות בעלות אטרקטיבית אשר מתאימה לכל כיס, וזאת לאור המחירים הנוחים. לביצוע רכישה היכנסו לאתר בכתובת https://www.bam-bi.co.il.
  • פרסים שווים – אם אתם מתלבטים לגבי הפרסים הכי שווים שתוכלו להעניק לילדים בגיל 7, ההמלצה שלנו היא לבחור בפרסים אשר מתאימים לשני המינים, וזאת ברוח התקופה. באתר הרשמי של החברה תוכלו לרכוש מגוון רחב של פרסים, כאשר הפרסים המקוריים ביותר הם ללא ספק גביע גדול בגודל של 22 ס"מ, כמו גם חותמות בשקית, מדליות, שקיות קוביות גדולות במים וגם 20 משרוקיות עם חוט.
  • התאמה לקונספט – במידה ואתם מקיימים את יום ההולדת באווירה של בריכה וים, מומלץ לרכוש פרסים בסגנון של האירוע והם כוללים בין היתר אקדחי מים אותם ניתן לרכוש באתר בגדלים שונים, כדורי ים בגודל של 16 אינץ או צלחת מעופפת אשר נחשבת לפריט אהוב ביותר הן בעבור הבנים והן בעבור הילדות.

ליווי אישי לכל אורך תהליך הרכישה – באמצעות המומחים של חברת במבי הפתעות

במידה ואתם מתלבטים לגבי הפרסים אותם תרצו להעניק לילדים בחגיגת יום ההולדת, צוות המומחים של החברה ישמח לעמוד לשירותכם במספר 03-9043455 או דרך האתר הרשמי בכתובת https://www.bam-bi.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ימי הולדת