נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תאורה לימי הולדת בתנאי חוץ

יום הולדת

אם אתם עתידים להפיק אירוע יום הולדת בתנאי חוץ, עליכם לדאוג לציוד הגברה ותאורה מותאם לתנאי שטח. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו להשכיר או לרכוש ציוד הגברה ותאורה, באופן קל ופשוט.

חגיגת יום הולדת – בואו להפיק חגיגה יוצאת מן הכלל

אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות בענף האירועים וימי הולדת בפרט הוא יציאה מהבית, אל האוויר הפתוח. למעשה, נערכים ברחבי הארץ עשרות אירועים בחיק הטבע, פארקים, חוף הים וכן יערות, לעיתים אפילו מתחת לבית. אולם, אלמנט חשוב אליו יש לשים לב בעת ארגון של יום הולדת בתנאי חוץ הוא ללא ספק התאורה, נדבך משמעותי ובטיחותי מהמעלה הראשונה. ללא ציוד תאורה מתאים ובייחוד בשעות החשכה, אחד הנוכחים עשוי להיפצע כתוצאה ממעידה, ולכן על מנת לדאוג לביטחונכם ושלומם של הנוכחים, עליכם להשכיר ציוד תאורה כמו גם הגברה מתאים. כיצד תוכלו לבחור את גופי התאורה הטובים ביותר בעבור אירוע חוץ? להלן המדריך המלא.

מנורות

כיצד לבחור גופי תאורה לימי הולדת בתנאי חוץ?

בחירה של גופי תאורה בעבור אירוע חוץ חייבת להתבצע באמצעות יועצים מקצועים, כחלק מהפן הביטוחותי וכן התאמה פרקטית של התאורה אל סוג האירוע. אירועים גדולים בהם נוכחים מעל ל 100 איש מצריכים לרוב בין 4-6 גופי תאורה בדמות פנסים, כאשר ניתן לשלב גם גופי תאורה ייחודים לטובת צילומים הנערכים בלילה. כחלק מההיערכות שלכם, מומלץ לאתר בשטח נקודות "מתות" = נקודות בהן לא ניתן להבחין באור, ועל פי התכנון והסרטוט המדויק להתאים את גופי התאורה לאותם אזורים. בנוסף, בסיור לוקיישנים לקראת האירוע מומלץ לבחור במקום מואר יחסית אשר בסביבתו ניתן למקם את התאורה, ובכך להבטיח כי כלל דרכי הגישה לאירוע ובמסגרתו ייעשו ברמה גבוה ומקצועית. אם תרצו להעניק לסביבה אווירה אינטימית, ניתן להציב גופי תאורה בדמות לדים אשר משדרגים את הנראות של האירוע באופן קל ונוח, בעלות כספית אשר עלותה נאמדת בעשרות שקלים בודדים. עם זאת, מדובר בגופי תאורה קטנים יחסית ולכן הם אינם מפיקים עוצמת אור חזקה, אלא בעיקר מוסיפים לאווירה.

השכרה או רכישה של גופי תאורה – הכירו את חברת ענק הסאונד

חברת ענק הסאונד היא החברה המובילה והמצליחה בישראל בתחום ציוד הגברה ותאורה. באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.sound-systems.co.il תוכלו לקרוא טיפים נוספים וכן לבצע השכרה או רכישה של ציוד תאורה בהתאמה אישית, ובמחירים נוחים לכל כיס. חברת ענק הסאונד מקפידה לספק לכל לקוח יחס אישי לכל אורך הדרך, החל משלב הייעוץ ועד לרכישה או להשכרה. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת, ולהבטיח כי תוכלו לקבל את המענה המתאים בעבורכם, לצורך הפקת אירוע מושלם הנערך באוויר הפתוח ובאמצעות ציוד טכני ותאורה מתאים ומקצועי מהשורה הראשונה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ימי הולדת