נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חבילת הישרדות לגבר – מה לשים בחבילה המושלמת

צללית של גבר, אישה ומתנה

כולנו יודעים שגברים רבים עדיין לא בטוחים איך להתנהל בעולם של היום. המאה ה-21 היא מאה אחרת שמאפוינת בסטייל קלאסי, ריחות טובים, טיפוח והיגיינה.

לצד המציאות הזו, גברים רבים עדיין חיים במציאות אחרת שבה הגבר הוא טיפוס מרושל שמסתובב עם מכנסי ג'ינס קצרים וחולצת טי שירט ישנה, לא מקפידים על בישום, טיפוח או היגיינה בשום סטנדרטים ומוצאים את עצמם מסתובבים כנוודים בעולם.

כדי לא להשאיר אותם כפי שהם וכדי לחבר אותם למציאות של היום, הכנו לכם כאן כמה טיפים להרכבת חבילת הישרדות לגבר – מה לשים בחבילה המושלמת?

 

סכיני גילוח – אווט, מכונת גילוח – אין

בעבר הזקנים הגבריים לא היוו אלמנט חשוב ומרכיב עיקרי באישיות שלהם. הזקנים היו ארוכים, מרושלים ולא מסודרים, והשערות היו קופצות לכל עבר.

מעבר למגע הלא נעים, מדובר כאן על מראה שממש לא שייך לתקופה שבה אנחנו חיים. היום הזקנים מהווים סמל סטטוס עבור הגברים, ואי אפשר לפסוח על מכונת גילוח כשמרכיבים חבילת הישרדות לגבר.

מכונות הגילוח יכולות ליצור זקנים מעוצבים, מגולחים בקפידה, ישרים או בצורות, והן שימושיות ביותר היום עבור גברים שהם שיא הקלאס וגם עבור גברים שפשוט רוצים לצאת מהבית בצורה מסודרת.

 

בושם, דאודורנט, קרמים – חבילת הישרדות לגבר שתהפוך אותו לגבר גבר

גבר זה נחמד, אבל גבר גבר זה אפילו יותר נחמד. אם פעם נושא ההיגיינה לא תפס מקום חשוב בעולמם של הגברים, הרי שהיום חבילת הישרדות לגבר חייבת לכלול מוצרי טיפוח שיעזרו לו לפתח את הנושא הזה.

קנו לו בושם מעולה, דאודורנט חזק ומעל הכל – קרמים. היום לא חסרים קרמים לגברים שעושים את העבודה, וגורמים לו גם מצד אחד לשמור על עור בריא ולח וגם מצד שני להדיף ריחות ולסובב ראשים בכל מקום.

קרם פנים, קרם ידיים, קרם רגליים וקרם גוף לגבר הם ממש לא מוצרים נדירים היום, וניתן למצוא אותם כמעט בכל רשת טיפוח שהיא – מהקטנות ביותר ועד הגדולות והמוכרות ביותר.

חיי המין הם חלק מההישרדות של כולנו

חיי המין שלנו הם אחד מהתחומים שאמורים להיות הכי מהנים, מענגים ומפותחים בחיים שלנו. לצערנו, גברים רבים ונשים רבות מתמודדים עם מגוון בעיות שמונעות מהם לשים את חיי המין שלהם בראש סדר העדיפויות, עד מצב שבו הם ממש לא מסוגלים לתפקד.

אם אתם מרכיבים חבילת הישרדות לגבר שמזדהה עם הדברים האלו – יש כמה דברים שתוכלו לשים לו בחבילה שיהיו רלוונטים ביותר.

חבילת הישרדות לגבר שהיא תחת הנושא של חיי המין שלו יכולה לכלול מוצרים כמו לויטרה טבעית, ויאגרה, ספריי השהייה, טבליות חשק, קרם להגדלת איבר המין הגברי וגם צעצועי מין לתיבול האווירה. חבילת הישרדות לגבר מסוג כזה יכולה להעצים אותו ולגרום לו להפריח בחזרה את השממה. תהנו!

 

גבר מנשק כתף של אישה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
ציוד לאירועים
איך מתארגנים למסיבת טבע?

יוצאים למסיבת טבע בקרוב? להלן המדריך המלא להתארגנות מושלמת אשר תבטיח כי החוויה שלכם ושל החברים תהיה חוויה בלתי