נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם מאורסים ושוקלים לעשות הסכם ממון? כך תעשו זאת נכון

אתם מאורסים ושוקלים לעשות הסכם ממון כך תעשו זאת נכון

בתקופה האחרונה מתקיים שיח ער בין זוגות צעירים שהכירו בחשיבות העליונה של חתימה על הסכם ממון, אך מעטים הם אלה שיודעים איך להתחיל בהליך וכיצד ניתן לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. מדריך זה עולה לאתר, כדי לענות על כל הסוגיות הללו בשפה ברורה ונגישה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתחתמו על הסכם ממון שישרת אתכם נאמנה בעת הצורך. 

 

כמה מילים על הסכם ממון

בחרנו להתעכב לרגע על ההגדרה של ההסכם שלשמו התכנסנו כאן היום, כדי ליישר קו עם כל הקוראים. נסביר בקצרה שמודבר בהסכם חשוב שמומלץ לחתום עליו טרם הנישואים. שכן, הוא עשוי לקבוע את העתיד הכלכלי של בני הזוג במידה ואלה יחליטו להיפרד. נדגיש שההסכם צריך להיחתם לצד עורך דין שבקיא בנושא, משום שכך יינתן לו תוקף משפטי.

כמה מילים על הסכם ממון

טיפ מספר 1 – תפנו לעורך דין מומלץ בלבד

בלתי אפשרי לעסוק בהסכם ממון, מבלי להציג בפניכם את החשיבות בהסתייעות מצד עורכת דין רחל שחר שנחשבת למומלצת ביותר. מאורסים רבים מגיעים למשרדה, כדי שזו תלווה אותם בכתיבת המסמך שיקנה להם שקט נפשי. לכן, כדאי שתיישמו תחילה את טיפ זה ואז תמשיכו הלאה, כדי שתוכלו לבצע את ההליך באופן מקצועי.

 

טיפ מספר 2 – תבצעו הערכה פיננסית של כל אחד בנפרד

בני זוג שבוחרים לחיות חיים משותפים זה לצד זה, מגיעים לחיי הזוגיות עם נכסים שצברו לאורך השנים. אם אתם רוצים לחתום על הסכם ההמון באופן נכון, עליכם להכין מראש רשימה מסודרת שתרכז את הדברים הבאים:

  • סכום כולל של החסכונות
  • חובות
  • נכסים
  • ניירות ערך והשקעות אחרות

שכן, כך יתאפשר לכם להגיע מוכנים לפגישה עם עורכת הדין שתתחיל בניסוח ההסכם שצפוי להתאים לשני הצדדים.

טיפ מספר 2 – תבצעו הערכה פיננסית של כל אחד בנפרד 

טיפ מספר 3 – תקראו את ההסכם המלא באופן מעמיק טרם החתימה

יש מי שרוצים לסיים עם ההליך, כך שהם בוחרים לחתום על ההסכם מיד בסיום ניסוחו. אנחנו כאן כדי להמליץ להימנע מתרחיש שכזה. קחו את הזמן, תבקשו מקרובי משפחה או חברים לקרוא את ההסכם ולבדוק אם אלה שמים לב לנקודות חריגות שלא ראיתם בעצמכם.

תבקשו מהם לבחון באופן מעמיק את שיעורי הריבית שכתובים בו, העמלות ותנאי ההחזר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם חותמים על הסכם שמובן לכם מכל כיוון. בהזדמנות זו נציע להעלות כל סוגיה שהיא מול עורכת הדין שמלווה את ההליך, כדי שהיא תוכל לתת את המענה המקצועי בנושא.

 

מילים אחרונות לסיום

בני זוג שהתארסו לאחרונה צריכים לחתום על הסכם ממון שיאפשר להם להתחתן ברוגע. מדריך זה הציג בפניכם את האינפורמציה החשובה בכל הנוגע לחתימה על הסכם באופן שקול ונכון. כעת ברור לכם שתצטרכו לפנות לעורכת דין שתלווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו. לנו נותר לאחל שיהיה בהצלחה ומזל טוב!

אתם מאורסים ושוקלים לעשות הסכם ממון כך תעשו זאת נכון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
ציוד לאירועים
איך מתארגנים למסיבת טבע?

יוצאים למסיבת טבע בקרוב? להלן המדריך המלא להתארגנות מושלמת אשר תבטיח כי החוויה שלכם ושל החברים תהיה חוויה בלתי