נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפוח תקשורת קבוצתית בארגון

ישיבת צוות

טיפוח התקשורת הקבוצתית בכל ארגון או קבוצת אנשים כלשהי הינה חשובה והכרחית לכל הדעות. על מנת לייצר את התקשורת הקבוצתית הטובה ביותר ולשמר אותה לאורך זמן- חשוב מאוד לדאוג לגיבוש ולהווי של צוות העובדים בארגון.

כיצד נטפח את התקשורת הקבוצתית בארגון?

"השלם גדול מסך חלקיו". אין דרך טובה יותר לתאר את חשיבות הטיפוח של נושא התקשורת הקבוצתית בכל ארגון שהוא. תפקוד החלקים השונים יחדיו, יניב תועלת גדולה ומשמעותית יותר מאשר אם כל חלק יפעל בנפרד. על אותו משקל, אם לא תהייה סינרגיה טובה בין חברי הצוות- הארגון יפעל בצורה פחות יעילה ואפקטיבית. נשאלת השאלה כיצד נוכל לטפח את התקשורת הקבוצתית בארגון?

יום גיבוש לעובדים הוא אפשרות מצוינת עבור כל ארגון באשר הוא.

ימי גיבוש מסייעים להפגת המתחים והלחץ שמלווים אותנו בדרך כלל במסגרות העבודה השונות, ומאפשרת ליצור הווי חברתי בין חברי הארגון.

מעבר להפגת המתחים השונים, הארגון כארגון יגדל וייהפך להיות "פורה" ויעיל יותר בכל תחום שהוא, כאשר כלל העובדים מגובשים ויחסי האנוש ביניהם טובים וחזקים יותר.

עובדים בחברה

ימי גיבוש לעובדים- הפתרון המושלם לטיפוח התקשורת הקבוצתית בארגון

יום גיבוש לעובדים מביא עימו מגוון רחב של יתרונות שונים בתחומים רבים ומגוונים.

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא טיפוח התקשורת הקבוצתית. השתתפות בפעילויות שונות שאינן במסגרת העבודה, מאפשרת לכלל העובדים להיפתח ולהביא לידי ביטוי יכולות אחרות שלא בהכרח באות לידי ביטוי במשרד או בחדרי העבודה.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא שיפור מטרות הארגון. ראשית, יצירת הפוגה ויום כיף לעובדים בארגון, מחזיר אותם למסגרת העבודה עם "כוחות מחודשים". כך ניתן לייעל את התנהלות העובדים.

כמו כן, ניתן לארגן ימי כיף עם מטרה מסוימת שאנו מציבים מראש. כך לדוגמא אם המטרה שלנו היא ליצור גיבוש ולחזק את הקשרים הבין אישיים בתוך הארגון, אנו יכולים לבחור יום כיף שמלווה בפעילויות חברתיות שמתבססות על עזרה והדדיות בין חברי הארגון.

יתרון נוסף שבא לידי ביטוי בימי גיבוש הוא יצירת מפגש חדש בין עובדי הארגון ובין עולמות תוכן שונים וחדשים להם. כך לדוגמא תוכלו להביא הרצאות וסדנאות שיעשירו את עולמם של העובדים בארגון.

חברת הולה הופ הינה חברה שמתמחה בתחום ימי הגיבוש ופעילויות הגיבוש השונות לעובדים, ומתעסקת בתחום שנים רבות. לאורך השנים החברה ליוותה עשרות ארגונים שונים- החל מארגונים פרטיים מרובי עובדים ועד גופים קטנים "ומשפחתיים". תוכלו לבחור ולהציג את המטרה שלכם במסגרת יום הגיבוש, וחברת הולה הופ תסייע לכם ליצור את יום הגיבוש האולטימטיבי עבורכם ועבור עובדי הארגון שלכם- תוך הגשמת המטרה שלשמה התכנסנו. תוכלו לשלב את ימי הכיף שלכם עם הרצאות ותכנים כאלה ואחרים שיסייעו לשרת את המטרות שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם