נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעשות קסמים מצחיקים עם קלפים

איש שרות

אם תסקרו את דפי האינטרנט, אתם בקלות תוכלו למצוא כל מיני דרכים ושיטות לבצע קסמים מצחיקים עם קלפים.

יחד עם זאת, חשוב כבר עכשיו לציין, זה לא בהכרח אומר שזה מה שיהפוך אתכם לקוסמי המסיבה והאירוע.

בואו נדבר על קוסמים לאירועים, אמני חושים וכל מה שבין אלו.

מעוניינים לבצע קסמים, אבל בטוחים היכן להתחיל? ניתן ללמוד כיצד לבצע קסמים מסוגים שונים, אבל חשוב להדגיש כי יהיה עליכם להתמקצע באותן שיטות בכדי לצלוח את מעשי הקוסמות נכון. בואו נדבר לרגע על אחד הקסמים הכי אהובים על קהל ואחד המוכרים, "קסם הקלף המרחף". אנחנו עומדים לתאר לכם כיצד מבצעים את הקסם הזה, אבל זכרו שיהיה עליכם להתאמן בשיטה זו בכדי לבצע את הקסם באופן שבאמת יהמם את הקהל שלכם.

מעדיפים לתת למקצוענים לעשות את זה? לחצו כאן להזמנת קוסם מצחיק ביום ההולדת הקרוב.

 

משחקי קלפים ב-2020 וטריקים משעשעים

קודם כל, כידוע לכולנו, אתם חושפים את חבילת הקלפים שלכם ומבקשים מהאדם שמולכם לבחור את הקלף שמתחשק לו לבחור. כעת, לאחר שהאדם מולכם בחר קלף והחזיר אותו לערמת הקלפים, אתם מבקשים ממנו להחזיר את אותו קלף לערמה שאתם מחזיקים בידכם. עכשיו, אתם צריכים להתחיל לערבב את חבילת הקלפים, בזמן שאתם מקפידים להשאיר את הקלף הנבחר בתחתית הערימה.

כמו שאמרנו, נדרשת כאן מיומנות של טריפת קלפים. אם אתם רוצים טיפ כיצד יש לעשות זאת, זה הולך ככה: אתם תופסים חלק מסוים מערמת הקלפים ביד אחת שלכם, בזמן שאתם טורפים את הקלפים רק על הצד העליון של הערמה. יחד עם זאת, כשאתם טורפים את הקלפים בצידה התחתון של הערימה, הקפידו תמיד על מיקומו של הקלף הנבחר. מעט אימונים ותגיעו לזה.

 

היכן נשאר הקלף הנבחר? | טריקים של קוסמות

בשורה התחתונה, הקלף הנבחר חייב להישאר בתחתית הערימה של הקלפים. באשר לשיטה בה "תציפו" את הקלף,  יהיה עליכם להחזיק את הערמה של הקלפים בידכם האחת, ככה שחצי מהחבילה של הקלפים יהיה נוטה לכיוון מטה.

עליכם להסתיר את אותו שינוי על ידי כך שתחזיקו את החבילה של הקלפים עם כף היד השלמה שלכם. באשר לזרת, היא צריכה לתמוך בחבילת הקלפים מלמטה ושאר האצבעות עוטפות גם הן את ערמת הקלפים. כעת, יהיה עליכם להציג את האצבע של היד השנייה שלכם, ככה שהיא תהיה מעל חבילת הקלפים.

עם האצבע שלכם אתם למעשה תיצרו תנועתיות קטנה של הרמה לכיוון מעלה. את הקלף עצמו יהיה עליכם להרים בעזרת הזרת של היד שנחבאת מאחורי ערמת הקלפים. בסופו של דבר, כאשר הקלף הנבחר יעבור את ההפרשים בגובה שנוצרו, אתם תדחפו את הקלף לחבילה של הקלפים, ככה שזה ייראה שהוצאתם את הקלף הנבחר ממרכז הערמה.

 

קסם עם קלפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הופעות
כובע ומקל
אמן חושים בבאר יעקב

רוצים להזמין הופעה מיוחדת באזור באר יעקב עבור העובדים שלכם בעסק? עד היום כל ימי הכיף והגיבוש שתמיד הפקתם