נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפעלות שוות ליום העצמאות

ציוד של קוסמים

יום העצמאות הוא יותר מסתם יום חג. בשונה מחגים אחרים בלוח השנה העברי, יום העצמאות אינו כולל חובות דתיות והלכתיות שיש לקיים, והוא מאפשר חופש פעולה וארגון של החג באופן המתאים לכם ביותר. במאמר זה, נסקור כמה מההפעלות השוות ביותר ליום העצמאות, שישדרגו את החג שלכם, ויעזרו לכם לייצר מסורת משפחתית של שמחה והנאה בחגה של המדינה.

 

מומחה בשרים מקצועי

המסורת הסטנדרטית של לעשות בשרים על האש ביום העצמאות הולכת לעבור מתיחת פנים ושדרוג שלא ידעתם כמותו מעולם. היום, ישראלים רבים אשר פיתחו מומחיות בעולם הבשרים, מציעים לארגן עבורכם ארוחת בשרים על האש שלא תשכחו לעולם. הבאה של מומחה בשרים מקצועי לאירוע שלכם, תאפשר לכם לשבת בנחת עם המשפחה והחברים, וליהנות ממנות בלתי נשכחות שיוגשו בזו אחר זו. מומחה בשרים מקצועי, משלב פעמים רבות בארוחה בשרים הדורשים בישול איטי. נתחים כמו נתחי אסדו, המתבשלים במשך שעות ארוכות על המנגל בחום נמוך, או בשרים שומניים הנצלים במעשנה, וסופגים את טעמם של פחמי העץ והשומן החרוך. מאחר ומדובר בבעל מקצוע, תוכלו להזמין אותו כך שיגיע מבעוד מועד ויתחיל בהכנות, כך שגם מנות הדורשות בישול ארוך יוגשו תוך זמן קצר לשולחן.

 

הופעה של אמן חושים

הופעה של אמן חושים, יכולה לשדרג כל אירוע ליום העצמאות. מדובר באירוע שמתאים לכל משפחה, גם אם היא משלבת אוכלוסייה דתית או שמרנית. הופעה של אמן חושים תהפוך את יום העצמאות שלכם לבלתי נשכח, ותוציא אתכם מהשבלונה של צפייה בטקסים בטלוויזיה, ואחר כך יציאה לפארקים לטובת פיקניק משפחתי. הופעה של אמן חושים יכולה להיעשות על במה גדולה, עם אורות ניאון ותרגילים מוכנים מראש המיועדים לקהל משתתפים רחב וכוללים שימוש במתנדבים, או הופעות אישיות יותר. ההופעות האישיות, כוללות תרגילי זריזות וקלפים, ולרוב ייערכו במעגלים קטנים יותר, ממש מול עיני האורחים. כך, גם לאורחים אשר לא מכירים זה את זה, יהיו שפע של נושאי שיחה, ומסיבת יום העצמאות שלכם תהיה זיכרון משותף נעים לכולם. למידע נוסף בנושא אמני חושים: https://www.mxgems.com  תוכלו לעשות חיפוש אינטרנטי, ואפילו לצפות בקטעים לדוגמא ביוטיוב כדי לוודא שההופעה מתאימה לכם.

 

מתקנים מתנפחים עם מים

יום העצמאות הישראלי מתרחש כאשר הטמפרטורות ברוב חלקי הארץ כבר מתחילות להיות גבוהות מאוד. מאחר ומדובר באירוע אשר רובנו מעדיפים לבלות בחיק המשפחה והחברים, ולא בפארק מים גדול ועמוס במטיילים, כדאי מאוד לשקול את האפשרות של הזמנת מתקנים מתנפחים עם מים, שיצננו את המבוגרים ואת הילדים ביום העצמאות. חלק מהתקנים שניתן להזמין כוללים מגלשות עם בריכה בקצה, מסלולי מכשולים מחליקים ועוד. היתרון של מתקנים מתנפחים, הוא שניתן להקים ולפרק אותם במהירות עצומה, ושהם יכולים לתת תעסוקה להמון ילדים במשך שעות רבות, כך שמספר משפחות יכולות להתחלק בהוצאה הכספית.

איש במה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הופעות
כובע ומקל
אמן חושים בבאר יעקב

רוצים להזמין הופעה מיוחדת באזור באר יעקב עבור העובדים שלכם בעסק? עד היום כל ימי הכיף והגיבוש שתמיד הפקתם