נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ – כל הפרטים

בדרן עם מברשת שיניים

מדי פעם אנחנו שומעים על מופעי התרמה כאלו ואחרים שמנסים לגייס אליהם כמה שיותר אנשים שיקנו כרטיסים ויתרמו למען אגודות מסוימות. כל מופע התרמה בנוי בצורה אחרת ומורכב מתכנים אחרים במטרה לעניין את הקהל ולהלהיב אותו, עד כדי שירצה לתרום עד כמה שהוא יכול. אז בואו נבדוק מה המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ – כל הפרטים במאמר הקרוב.

 

למה דווקא סטנד אפ?

לפני שנגיע לנושא המאמר: מה המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ – כל הפרטים, בואו נבין למה רבים בוחרים דווקא במופע סטנד אפ. מופע סטנד אפ הוא מבין סוגי המופעים המבוקשים ביותר בקרב אנשי מדינת ישראל ובכלל ברחבי העולם. ולמה?

אין אחד מאיתנו שלא אוהב לצחוק עד כדי כאבי בטן, ותקנו אותנו אם אנחנו טועים. צחוק הוא אחד הדברים שמרפאים את הנפש ועושים לנו הכי טוב בעולם, וככל שאנחנו שמחים ומרוצים יותר – ככה גם העולם נראה לנו ורוד ונעים יותר. ברגע שמופע התרמה מושתת על מופעי סטנד אפ של אמנים שונים ומגוונים, הקהל שמח יותר ושמח לתרום עוד ועוד – גם זה שנמצא באולם וגם זה שצופה במופע מהבית.

אישה עם שטר תרומה

 

מה המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ – כל הפרטים

כשמדברים על המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ, כדאי לדעת שמופעי התרמה עם סטנד אפ מתרחשים כל הזמן. ערב כזה התרחש, למשל, במועדון הסטנד אפ פקטורי שבתל אביב למען עמותת "עטור מצחך" – עמותה המסייעת לנערות ולנשים במעגל הזנות. הערב, שהתקיים במרץ 2019, כלל השתתפות של אמני סטנד אפ כמו יוסי גבני, יונתן ברק, בן-בן ברוך ועוד.

אולם כשמדברים על מה המופע התרמה הגדול ביותר שעיקרו היה מורכב מסטנדאפ – כל הפרטים, מדובר על מופע בשם "ערב של צחוק בריא". הערב, שהתקיים פעמיים לאורך השנים, שילב מופעים של אמני סטנד אפ כמו גורי אלפי, הגשש החיוור עם הולוגרמה של פולי, אורנה בנאי וארז טל מהתכנית "רק בישראל", עדי אשכנזי, ישראל קטורזה, רועי בר נתן, עינב גלילי, ציפי שביט, זהו זה, מה קשור, עידן אלתרמן ואבי גרייניק, כוכבי ארץ נהדרת ועוד.

 

סטנד אפ עושה טוב לכולם

בין אם מדובר במופע התרמה ובין אם באירוע פרטי או עסקי, סטנד אפ הוא תמיד פתרון מעולה לכל סוג אירוע שהוא. הסטנד אפ עושה טוב לכל מי שצופה בו וגורם לכולם להתגלגל מצחוק בכיסא. אם אתם חושבים לערוך אירוע בזמן הקרוב ומתלבטים איזו אטרקציה להביא – מופע סטנד אפ הוא בדיוק הפתרון המושלם בשבילכם ובשביל האורחים והמוזמנים שלכם. להזמנת מופע סטנד אפ לחץ כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הופעות
כובע ומקל
אמן חושים בבאר יעקב

רוצים להזמין הופעה מיוחדת באזור באר יעקב עבור העובדים שלכם בעסק? עד היום כל ימי הכיף והגיבוש שתמיד הפקתם