נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנה לראש השנה לעובדים שאוהבים

עונת הקיץ הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק עם גלי חום מטורפים, עומס בחופי הים וכמובן – הבגדים הקצרים. למי שלא אוהב את הקיץ באופן מיוחד יש דבר אחד גדול להתנחם בו – בואו של הקיץ מסמן את עונת החגים הקרבה שמגיעה, ניחשתם נכון, עם סופה של העונה החמה. לקראת ראש השנה ארגונים רבים רוצים להיערך עם מתנות שוות לעובדים, או דווקא ההיפך – לסגור את הפינה עם מתנה סטנדרטית וזה הכל. ואיך זה אצלכם בארגון? קבלו כמה רעיונות שיוכלו לתפקד כיופי של מתנה לראש השנה לעובדים שאוהבים.

 

לפני שאתם רצים לקנות, חשבו – מה מייחד את הארגון שלכם?

מתנות קונספט הן מתנות שמשמחות כל עובד ועובדת, והן יכולות להיות לא רק שימושיות אלא גם ייחודיות לעסק שלכם. מתנה ממותגת לעובדים יכולה לתפקד בתור מתנה מדהימה, שגם משלבת ערך מוסף שקשור בארגון או במקום העבודה וגם שימושית וטובה להם לצרכים השונים.

מתנות ממותגות יכולות להגיע בצורת גאדג'טים מגניבים כמו אוזניות, דיסק און קי, מאורר שולחני, מטען לרכב, מיקרופון קריוקי, פד לעכבר המחשב, עט לייזר, ערכת מטענים לכל סוגי הניידים, פאוץ' לנייד שנתפס על הזרוע ועוד מתנות מגניבות שעל גביהן יודפס לוגו החברה או כל משפט יחודי שתרצו להוסיף להן.

 

מתנה לראש השנה לעובדים שאוהבים

מתנה לראש השנה, מעבר ללהיות מחווה של תשומת לב, יכולה להיות הזדמנות נהדרת להראות לעובדים שאתם חושבים עליהם הרבה מעבר ללסמן עליהם וי עד הפעם הבאה שבה תחלקו מתנות. להיפך, יש לכם כאן רגע נדיר להגיד להם תודה מעומק הלב ולא לסגור את הפינה עם עוד בקבוק יין או עוד גיפט כארד.

למשל, תוכלו בתור מתנה לראש השנה לעובדים מעמד של כלי הגשה מזכוכית הכולל ארבע קעריות הגשה מהודרות, סט אפייה מסיליקון, סט סכינים איכותיים, סט סכו"ם יוקרתי, תבנית אפייה, תרמוס נירוסטה שומר חום בנפח 2 ליטר ועוד מתנות שישמשו את העובדים שלכם ויראו שהנה, יש מי שחושב איך לעשות להם טוב.

 

איפה קונים מתנה לראש השנה לעובדים שאוהבים?

חברת גיל גיפט היא אחת החברות הגדולות והמקצועיות בארץ לקניית מתנות לארגונים, חברות, מתנות לקיץ, מתנות לחורף, מתנות לקראת החגים, מתנות למועדים מיוחדים כמו יום האישה, מוצרי טקסטיל, מוצרי פרסום למטבח, למשרד, לרכב ועוד. עם חברת גיל גיפט אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, ובטוח שתצאו מרוצים עם מתנה שתשמח גם אתכם וגם את העובדים שלכם.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של חברת גיל גיפט ולהתרשם ממבחר המתנות הענק שבאתר, ובמידה ואתם צריכים סיוע תוכלו כמובן להרים טלפון למספר 077-996-5853 ואחד מנציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל מה שתצטרכו. אז מאחלים לכם בהצלחה והכי חשוב – חג שמח!

מתנות לחג

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
ספר
מתנות מומלצות ליום המורה

יום המורה מתקרב וזה בדיוק הזמן להעניק מתנה ייחודית למורה האהוב שלכם. במדריך הבא נציג לכם חמש מתנות מומלצות

תכשיט ייחודי
5 מתנות ליום הולדת לאישה

מתקשים לבחור במתנה שתוכל להתאים לאישה לכבוד יום ההולדת? בכדי להפוך את הבחירה שלכם להרבה יותר פשוטה, החלטנו לחלוק