נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות מומלצות ליום המורה

ספר

יום המורה מתקרב וזה בדיוק הזמן להעניק מתנה ייחודית למורה האהוב שלכם. במדריך הבא נציג לכם חמש מתנות מומלצות אותן תוכלו להעניק במסגרת הכיתה או אישית, לכבוד אחד הימים החשובים ביותר של השנה.

מתנות מומלצות ליום המורה – מהן חמש המתנות המקוריות ביותר?

יום המורה מהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבור ההורים והילדים להוקיר תודה, ולהעניק מתנה מהלב למורה. למעשה, הורים רבים כמו גם תלמידים יוצרים קשר קרוב ואמיתי עם המורה, גם מעבר לשעות הלימוד ולעיתים למשך שנים רבות של עשייה משותפת. משום כך, רכישה של מתנות ליום המורה תאפשר לכם תודה לדמות משמעותית מאוד בחייו של ילדכם. אז מהן המתנות המקוריות אותן תוכלו להעניק למורה לכבוד היום המיוחד? להלן הצעותינו:

מיטה

  • מחברת השראה – מתנה מקורית אותה תוכלו להעניק לכבוד יום המורה היא מחברת השראה אותה תוכלו לעצב בעצמכם, באמצעות חברה מתמחה. את המחברת ניתן לרכוש במגוון גדלים ועיצובים, אולם המכנה המשותף של כל המחברות הם משפטי השראה אשר משובצים ביומן עצמו כמו גם על הכריכה, ובכך מאפשרים למורה לקבל השראה כמו גם לכתוב את מחשבותיו. מדובר במתנה ייחודית ומקסימה במיוחד אותה כל מורה ישמח לקבל לכבוד יום המורה, והיא נחשבת לאחת המתנות האהודות ביותר ע"י מורים, הן בשל ההתאמה האישית והן בשל נושא ההתפתחות אותה כל מורה עובר בקריירה, ולכן אם ברצונכם לשקף את הערכתכם הרבה כמו גם את החשיבות של תפקידו, מדובר במתנה מושלמת
  • ערכה לגידול מקומי – רכישה של ערכה אישית וקטנה אותה ניתן לגדל גם בכיתה תאפשר לכם להעניק מתנה מקורית וכיפית במיוחד. מדובר בערכה אשר כוללת פחית עם כיתוב, זרעים של עגבניות שרי, פטרוזיליה או כל צמח וכן הוראות לגידול באופן קל ופשוט. לרוב מדובר בערכה עשויה מתכת, ולכן היא עמידה מאוד כמו גם מעוצבת.
  • ערכת מגנטים – ערכת מגנטים עם משפטים מעוררי השראה או משפטים חיובים בעבור יום המורה מהווה הזדמנות מצוינת להעניק למורה מתנה אשר משלבת הומור והנאה, כאשר את הערכה תוכלו לרכוש בהתאם לתקציב, וזאת בשל עלות נמוכה מאוד בעבור כל מגנט.
  • ציפית לכרית – מתנה מקורית למורה לכבוד יום המורה יכולה להיות ציפית פשוטה אותה ניתן לרכוש בכל חנות לכל בית, ולהדפיס באמצעות חנות מקצועית משפט בעברית או באנגלית. כך לדוגמא תוכלו להדפיס "לא יכולתי לחלום על יותר טוב מזה" "סומכים עלייך בעיינים עצומות" וכו'.
  • סימניה – מתנה שימושית ומקורית בעבור המורה לכבוד יום המורה היא ללא ספק סימניה מעוצבת אותה תוכלו לרכוש באמצעות חנויות מתמחות. מומלץ לבחור בכיתוב אשר משקף את הערכה שלכם כלפי המורה, בין אם מדובר רק בתודה או בהקדשה אישית אותה תוכלו להדפיס על גבי הסימנייה.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
תכשיט ייחודי
5 מתנות ליום הולדת לאישה

מתקשים לבחור במתנה שתוכל להתאים לאישה לכבוד יום ההולדת? בכדי להפוך את הבחירה שלכם להרבה יותר פשוטה, החלטנו לחלוק