נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 רעיונות למתנה בלתי נשכחת לט"ו באב

חנות תכשיטים

ט"ו באב הוא המועד היהודי, שבו חוגגים באופן מסורתי את האהבה הרומנטית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, המקור לחג הוא המועד המשוער לבניית בית המקדש וגם מועד חקלאי חשוב והוא יום לציון חשיבותה של אהבת חינם. בני ישראל נהגו לפי המסורת לצאת לכרמים ושם היו מחוללים. הבנות היו רוקדות ומסתתרות בין העצים והבנים היו בוחרים את זו שמוצאת חן בעיניהם במיוחד ומנסים לשכנע אותה לבחור בהם בחזרה. בימינו, בעיקר בקרב הציבור החילוני בישראל, נהוג לציין את המועד הזה, כתשובה הישראלית לוואלנטיין דיי ולערוך חגיגה רומנטית – בשם האהבה.

מהם המנהגים המקובלים בט"ו באב?

למי מכם שמצינים את המועד הזה, כחגיגה של אהבה ורומנטיקה, נהוג לחגוג את הזוגיות ולציין את החשיבות של בני הזוג בדרכים שונות. אך יש כמובן את המנהג האהוב במיוחד של החלפת מתנות רומנטיות בין בני הזוג. אז אילו מתנות הכי מתאימות לט"ו באב?

אישה ודובי

קבלו מאיתנו כמה רעיונות:

הרעיונות הכי רומנטיים למתנה בט"ו באב

  1. מתנה סקסית – יש המעדיפים לחגוג ביום זה את האיחוד הפיזי ולתת מתנה עם אופי מעט שובב. אלה יכולים להיות זוג תחתונים סקסיים, או אזיקים עם פרווה, ספר הדרכה לחיי מין טובים ועוד – כיד הדמיון הטובה עליכם.
  2. תכשיטים – יש שיאמרו שהתכשיטים הם חבריה הטובים ביותר של האישה ויש נשים שיודו שזה נכון. תכשיטים יכולים להיות עגילי יהלום יקרים, או טבעת נישואין או משהו סמלי יותר, כמו למשל שרשרת עם שני חצאים של לב, עם שמות הזוג המאוהב, או צמידים תואמים ועוד. התקציב למתנה כזו יכול לנו מכמה עשרות שקלים ועד כמה אלפי שקלים למתנה. הכי חשוב – שיהיו בטוב טעם ושיתאימו לסגנון האישי של מקבל המתנה.
  3. דובי ענק – המתנה הכי מפנקת ומנחמת, שאי אפשר לפספס איתה. דובי ענק יכול להיות בגודל שני מטר, או בגודל מטר. הוא יכול להגיע בצבע ורוד, לבן, אפור, או חום – או כל צבע אחר שאוהבים. הוא יכול לעלות כמה עשרות שקלים, או כמה מאות שקלים – בהתאם ליצרן ולגודל הדובי, אבל כל דובי שלא תבחרו – תפקידו לשמח, לנחם ולפנק ואם אתם רחוקים אחד מהשני, למשל במהלך שירות צבאי, אז הדובי תמיד היה שם כדי לתת לכם חיבוק.

מה עושים להשלמת הרומנטיקה?

כדי שהמתנה תקבל אופי רומנטי ללא עוררין, כדאי לצרף אליה מכתב אהבה, או הקדשה רומנטית. אפשר להעניק את המתנה כשברקע מתנגן השיר שלכם.

מה שלא תחליטו לעשות – חשוב שתהנו מחוויה זוגית מהנה ביום הזה ותזכרו לקחת אתכם לכל מקום גם קצת אהבת חינם.

באתר "דובים" תוכלו למצוא דובים בכל הגדלים, בכל הצבעים ובמגוון מחירים. המחירים שווים לכל כיס והמשלוחים מגיעים לכל חלקי הארץ. מהרו להזמין, כדי שנספיק להגיע אליכם בזמן!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
ספר
מתנות מומלצות ליום המורה

יום המורה מתקרב וזה בדיוק הזמן להעניק מתנה ייחודית למורה האהוב שלכם. במדריך הבא נציג לכם חמש מתנות מומלצות

תכשיט ייחודי
5 מתנות ליום הולדת לאישה

מתקשים לבחור במתנה שתוכל להתאים לאישה לכבוד יום ההולדת? בכדי להפוך את הבחירה שלכם להרבה יותר פשוטה, החלטנו לחלוק