נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איטליה – פיצה ועוד

זוג בחופשה

ארץ המגף, רפובליקה איטליאנה, מעוז הפיצות והגלידות המשובחות בעולם – איטליה!

מדובר ללא ספק באחד היעדים האהובים ביותר לטיול בקרב המטיילים הישראליים וככל הנראה בעולם כולו.

יעד אטרקטיבי במיוחד עבור צעירים, מבוגרים ומשפחות עם ילדים וניתן לבקר בה ולהנות במהלך השנה כולה – מזג האוויר ככל הנראה יהיה נוח (במקומות רבים החורף האיטלקי מזכיר את מזג האוויר הירושלמי) אך קחו בחשבון שבתקופת החגים המחירים עשויים להכפיל את עצמם ולכן מומלץ בחום להזמין את כרטיסי הטיסה והן לשריין את מקומות הלינה מראש.

מבחינת הטיסות היוצאות מישראל לאיטליה יש עשרות טיסות בשבוע המוצעות הן על ידי החברות המקומיות (אל-על, ישראייר וארקיע) והן על ידי חברות זרות.

הטיסה עצמה לא ארוכה במיוחד אך ניתן להוזיל אותה באמצעות רכישת כרטיס לטיסה שאיננה סדירה או כרטיס לטיסת לואו-קוסט.

האופציות האחרונות כוללות לרוב עצירת ביניים קצרה באירופה, אך מי שזה לא מהווה בעיה עבורו יוכל להנות בזכות העיכוב הקצרצר מכרטיסי טיסה זולים במיוחד, לעתים עבור עשרות בודדות של דולרים (רק אל תשכחו לבדוק את נושא הביטוח ומה קורה במקרה של ביטול, עיכוב או דחיית הטיסה).

 

אחרי שהגענו לאיטליה

בתוך איטליה עצמה ההתניידות לא קשה במיוחד והדרך המועדפת על מרבית המבקרים בה היא באמצעות רכבות או על ידי השכרת רכב. אופציות אלו מתאימות במיוחד עבור מי שהגיע לביקור של לפחות שבוע במדינה ומתכוון לשלב מספר יעדים, למשל האגמים שבצפון איטליה או טיול כוכב באזור טוסקנה.

אלו שיגיעו לביקור חפוז יותר וודאי יבחרו להתמקד ביעד ספציפי, בו יתכן שהאתרים המרכזיים יהיו אף במרחק הליכה ממרכז העיר, כך שאם תבחרו ללון באזורים אלו כלל לא תצטרכו להסתייע בתחבורה ציבורית.

בנוסף, לאיטליה יותר מ-20 איים אשר המוכרים בה הם סיציליה וסרדיניה – מקומות יפהפיים שאם מתאפשר לא כדאי להחמיץ את הביקור בהם. אופציה נוספת היא להמשיך מאיטליה את הטיול למדינות הגובלות בה בדרום אירופה – צרפת, אוסטריה, שוויץ וסלובניה. למעשה, זהו יעד מוצלח כנקודת מוצא או חלק ממסלול סובב אירופה (או חלק ממה שנקרא "טיול רכבות").

 

מה עושים באיטליה?

אם כך, האופציות רבות ומגוונות אך מה שבטוח הוא שהיכן שלא תבחרו לטייל תיתקלו בהיסטוריה המפוארת שהותירה אחריה האימפריה הרומית. באיטליה מוזיאונים רבים, מבנים מרשימים ממיטב האדריכלים של אותה התקופה ואתרי היסטוריה ומורשת שנשמרו היטב ופתוחים לקהל הרחב. זיכרו כי התורים עשויים להיות ארוכים אז בתקופות החמות מומלץ לרכוש כרטיסים מראש או להגיע מוקדם, עם פתיחת האתר למבקרים.

עוד בנמצא – ובכן, הכל מהכל: אטרקציות לכל המשפחה, טרקים לתרמילאים ומטיבי לכת, נופים ירוקים, תצפיות פנורמיות עוצרות נשימה ואפילו הר הגעש הפעיל ביותר באירופה שוכן בה!

איטליה היא גם מעצמה קולנרית ותוכלו למצוא היכן לאכול כמעט בכל תקציב. גם מה שמכונה "אוכל רחוב" הוא טוב ואיכותי וכמובן שישנן אינספור מסעדות יוקרה המגישות מנות קטנות ומשובחות. מה שבטוח, אם לא תעצרו אחרי הארוחה בגלידריה מקומית ותתענגו על גביע מושחת במיוחד, מדובר במחדל של ממש.

זה הכל. כל שנותר לכם הוא להזמין כרטיס, לשריין מלון, לארוז מזוודה ולפנות הרבה מקום בבטן. תהנו!

מאכל פופולרי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
עיר תיירותית
רוטרדם – הולנד למתקדמים

רוטרדם שבהולנד היא פנינה אמיתית אשר לא בצדק נשכחת לעתים או לא מקבלת תשומת לב ראויה לעומת אחותה ההולנדית,

סוויטה
What are the 5 best hotels in tel aviv?

כמו לא מעט אנשים אחרים, גם אתם חושבים לנסוע לתל אביב בקרוב? מחפשים אולי מקומות טובים ללון בהם? אם