נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רוטרדם – הולנד למתקדמים

עיר תיירותית

רוטרדם שבהולנד היא פנינה אמיתית אשר לא בצדק נשכחת לעתים או לא מקבלת תשומת לב ראויה לעומת אחותה ההולנדית, אמסטרדם.

נתחיל מהסוף – זה נכון, אין ברוטרדם סצנת קופי-שופס כמו שיש באמסטרדם ולכן היא מלכתחילה פונה לקהל שהוא קצת אחר.

אבל היי – מרבית הולנד איננה כזאת ולכן על מנת לחוות את המדינה הקסומה, מן הראוי שנצא מכתלי עיר הבירה והבועה הסובבת אותה ונכיר את הולנד האמיתית.

העצלנים ישמחו לשמוע שמדובר סך הכל בנסיעה של כשעה ברכב מעיר הבירה ולא יותר מארבעים דקות למגיעים לאזור באמצעות הרכבת המהירה.

 

רוטרדם – קצת היסטוריה

רוטרדם היא עיר רב תרבותית אשר קמה לתחיה מן העפר לאחר שמרבית המבנים בה נהרסו כליל במלחמת העולם השנייה והמבקרים בה יוכלו להנות ממבנים חדשים אותם עיצבו מיטב הארכיטקטים. לתצפית פנורמית מרהיבה על העיר ומבניה המרשימים מומלץ לטפס לראש בניין היורומאסט, המהווה ללא ספק את גולת הכותרת של העיר, לנשום את "אוויר הפסגות" ולהתרשם.
אל תשכחו לוודא לפני הטיפוס לגובה של 185 מטרים כי הראות באותו יום טובה ואם הזמדנתם למקום בשעות הלילה, תוכלו להנות ממראה נדיר ביופיו ורומנטי להפליא.

זוגות, רומנטיקנים ומשפחות עם ילדים וודאי יהנו גם מהגלגל הענק בו תאים סגורים וממוזגים ונשקף גם ממנו נופה המרשים של העיר.

דבר נוסף אשר רוטרדם ידועה בו ומושכת אליו בזכותו תיירים מכל העולם הוא הנמל הפעיל בה עד היום. זהו הנמל הגדול ביותר באירופה והשני בגודלו בעולם.
עם רדת החשכה אזור הנמל אשר משמש בשעות היום בעיקר למסחר וכלכלה, הופך בן רגע למרכז חיי הלילה וסצנת הבילויים בו עשירה ושוקקת חיים. במקום נמצאים פאבים, מסעדות, מועדוני לילה ובתי קפה וכל החפץ בבילוי, ריקוד או משקה אלכוהולי מרענן – זהו המקום להיות בו.
חובבי המוזיקה יוכלו לבקר באחד ממועדוני המוזיקה המחרתיים בעיר, בהם מנגנים אמנים מתחילים שירים מקוריים לצד קאברים לשירים אלומתיים שכולנו אוהבים לזמזם.

 

קניות וגם ארכיטקטורה ברוטרדם

למטיילים הספונטניים תציע העיר אינספור פינות חמד נסתרות אשר כל מה שצריך על מנת לגלות אותן הוא לצאת לשוטט ברחובות ולפקוח עיניים לעבר הסמטאות הציוריות. אז תגלו מבנים צבעוניים בעלי צורות מיוחדות אשר נראה כאילו יד אמן ציירה אותם במיוחד עבור קהל התיירים המביטים בהם בהשתאות. בזכות מראות יחודיים אלו, קיבלה העיר רוטרדם את הכינוי "מנהטן ההולנדית".

ולא רק הארכיטקטורה, גם האוכלוסייה ברוטרדם מגוונת ורב תרבותית ונדמה כי כל אחד יכול למצוא בה את מקומו ולהרגיש שייך. מקומיים לצד תיירים שוטפים את העיר בהמוניהם ונראה כי לצד השוני הרב ישנה הרמוניה גדולה.

חובבי הקניות יוכלו לשוטט ברחובות המרכזיים בהם חנויות של מעצבים מקומיים לצד מותגים פופולאריים וחנויות של מעצבי יוקרה ואם תרצו לקנות מזכרת ייחודית לנותרים בארץ, או רהיט מקורי לקישוט הבית – אז תוכלו לכתת רגליכם לעבר אחד השווקים הפועלים בעיר שם וודאי תמצאו מגוון פרטי אומנות ויצירות.

אך לא רק קניות, גם חובבי התרבות לא ישתעממו בביקורם בעיר שהרי ברוטרדם ישנם מוזיאונים רבים ואם הגעתם במקרה מלווים בילדים צעירים, או שאתם צעירים בנפשכם, הרי שיש בנמצא גם גן חיות מרשים בו בעלי חיים מהעולם כולו ואף אקווריום ענק בו שוחים יצורים מימיים יפהפיים.

לאן שלא תלכו ובאיזה הרכב שתהיו – זוגות, משפחות ואף מטיילים יחידים, תוכלו למצוא את עצמכם ולהרגיש קצת "בית" הרחק מהבית.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
זוג בחופשה
איטליה – פיצה ועוד

ארץ המגף, רפובליקה איטליאנה, מעוז הפיצות והגלידות המשובחות בעולם – איטליה! מדובר ללא ספק באחד היעדים האהובים ביותר לטיול

סוויטה
What are the 5 best hotels in tel aviv?

כמו לא מעט אנשים אחרים, גם אתם חושבים לנסוע לתל אביב בקרוב? מחפשים אולי מקומות טובים ללון בהם? אם