נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חופשה באירלנד – חלום שמתגשם

מפה

אירלנד היא אחת המדינות שרק לאחרונה החלו להיות פופולריות בקרב מטיילים ישראלים.

ייתכן שבגלל מזג האוויר ההפכפך שלה שנוטה לכיוון הקר והגשום גם באמצע הקיץ רבים לא חשבו על חופשה באירלנד כאופציה אולטימטיבית.

אך עם השנים, ולאור העלייה במספר הטיסות מישראל לדבלין ויחסי הציבור שנופיה המרהיבים שאירלנד קיבלו עקב סדרות טלוויזיה כמו משחקי הכס וויקינגים, הפכה אירלנד למקום מבוקש מאוד לחופשה.

נכון, מזג האוויר לא השתפר, וייתכן שתסעו לחופשה באמצע אוגוסט ותאלצו ללבוש סוודרים ולהצטייד במטריות, שזה יכול להיות לפעמים בריחה נהדרת ומרעננת מהחום הישראלי בתקופה הזו, אך גם ייתכן מאוד שתזכו לימים

שמשיים ונעימים, אולי אפילו להזדמנות להשתזף בחוף הים, אם כי להכנס למים לשחייה זה לאמיצים בלבד.

 

מה יש לעשות באירלנד?

חופשה באירלנד תיקח אתכם ממחוזות של היסטוריה עתיקה ומעניינת עד לטבע פלאי ולתרבות המוזיקלית השמחה והצוהלת.

רבים רואים בחופשה באירלנד ככניסה לתוך עולם פיות קסום, וקשה שלא להבין למה. הטבע הקסום של אירלנד מלא ביערות ירוקים עם מפלי מים ותלתנים רבים. חלק מאוד גדול בסיפורי התרבות האירית מערבים גם סיפורי פיות, לפרקונים ושלל יצורים קסומים, אפילו המוזיקה האירית, עם כלים מיוחדים שתוכלו לשמוע רק שם נותנת הרגשה של אגדה קסומה מימיי הביניים בה הכל יכול לקרות ואם תוסיפו לזה את הטירות העתיקות והמרשימות, בערים הוותיקות של אירלנד כמו לימריק, קורק וגלאווי, תקבלו חוויה בלתי נשכחת.

לנו, כישראלים הרגילים למטבח מגוון ועשיר בטעמים, ייתכן שהמטבח האירי המורכב בעיקר מתפוחי אדמה, לא יראה הכי מושך, אם כי בשנים האחרונות בגלל התיירות הרבה עולם המסעדנות באירלנד תופס תנופה רצינית, אך מה שבטוח לא יאכזב הוא האלכוהול. האיריים ידועים בחיבתם לאלכוהול, במיוחד בירות, וויסקי ופוצ'ין (וויסקי תפוחי אדמה חם שהם מכינים בבית), ותוכלו לבקר במבשלות של בירות, של וויסקי או פשוט לבקר בבארים האיריים שזוהי חוויה בפני עצמה.

 

אירלנד – תרבות של אלכוהול ושמחת חיים

באר אירי, בניגוד לרוב הבארים בעולם, לא מסתפק במוזיקת רקע הבוקעת מרמקולים. אצל האירים מוזיקה חיה ואלכוהול הולכים יד ביד, על כן כמעט בכל באר אלי תכנסו תוכלו להנות ממוזיקה חיה, בין אם זו מוזיקה אירית מסורתית (שהשתמרה מאוד חזק עד היום בכלל המוזיקה האירית) או בין אם אלו שירי שתייה, ז'אנר מאוד אהוב על האירים המשלב בין פולק למוזיקה אירית מסורתית ומהלל את הבירה והוויסקי. ברבים מהמקומות האלו בנוסף למוזיקה בבאר תוכלו להנות גם ממופעים של ריקודים איריים מסורתיים ולהרגיש מקומיים באמת כשאנשים רנדומליים יצטרפו אליכם לשולחן וישתו וידברו אתכם בהנאה. האירים הם עם מאוד חם ואוהב, מאוד אוהבים לדבר ולהכיר, בייחוד כשהם שותים.

אירלנד מעט יותר גדולה מישראל, אך היא עדיין ארץ די קטנה, לכן מאוד קל לראות בה דברים רבים בזמן קצר. התחבורה הציבורית בתוך הערים קלה ונוחה, וישנם אוטובוסים בין- עירוניים בתדירות גבוהה. תוכלו גם לשכור אוטו וכך להגיע בקלות לפינות הקסומות והחבויות בטבע של אירלנד, לעצור בעיירות קטנות וציוריות ולהנות בנהיגה בכבישים "כפריים" למדי עם נוף קסום מהחלון. חופשה באירלנד תמיד תשאיר אתכם עם טעם של עוד, כי זו ארץ שמאוד קשה שלא להתאהב בה לחלוטין.

כוס בירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
זוג בחופשה
איטליה – פיצה ועוד

ארץ המגף, רפובליקה איטליאנה, מעוז הפיצות והגלידות המשובחות בעולם – איטליה! מדובר ללא ספק באחד היעדים האהובים ביותר לטיול

עיר תיירותית
רוטרדם – הולנד למתקדמים

רוטרדם שבהולנד היא פנינה אמיתית אשר לא בצדק נשכחת לעתים או לא מקבלת תשומת לב ראויה לעומת אחותה ההולנדית,

סוויטה
What are the 5 best hotels in tel aviv?

כמו לא מעט אנשים אחרים, גם אתם חושבים לנסוע לתל אביב בקרוב? מחפשים אולי מקומות טובים ללון בהם? אם