נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לארגן אירוע פורים מהאגדות

תחפושות ראשית

חשוב לעצב מסיבת פורים סביב נושא מסוים

ארגון של מסיבת פורים הוא משימה מאתגרת, אך בעזרת תכנון קפדני ניתן לבצע אותה בצורה מושלמת. כאשר מתכננים מסיבת פורים, חשוב מאוד לבחור נושא מוביל למסיבה. הנושא יעודד את האורחים להתחפש, מאחר והוא יעניק להם ביטחון בכך שהתחפושת שלהם תתאים למסיבה. בנוסף, בנייה של מסיבת פורים סביב קונספט מסוים תהפוך אותה לייחודית, ותפתח עבורכפ מגוון אפשרויות יצירתיות מבחינת תפאורה, רשימת השמעה וכמובן כיבוד. אחד הקונספטים הפופולאריים למסיבת פורים הוא אגדות.

 

איך תוכלו לארגן מסיבת פורים מהאגדות?

מסיבת פורים מהאגדות היא מסיבה שמתאימה לכל גיל. ילדים יוכלו להתחפש לאחד מהסיפורים האהובים עליהם, ומבוגרים יוכלו להתחפש לדמויות מתוך אגדות קלאסיות כמו אלו של האחים גרים ולבחור בין השאר תחפושות מפחידות. ארגון נכון יכול להפוך מסיבת פורים מהאגדות לבלתי נשכחת. טיפים שימושיים לארגון מסיבה כזאת כוללים בין השאר:

  • תפאורה: כאשר אנחנו מעצבים תפאורה למסיבת פורים מהאגדות, חשוב מאוד להתאים אותה לגיל המשתתפים. כשמדובר בילדים, התפאורה צריכה לנסות להכניס אותם אל עולם האגדה, ולשלב מוטיבים מרכזיים באגדות כמו יער, גמדים, קוסם ועוד. עבור מבוגרים, ניתן ורצוי לשלב בתפאורה את המוטיבים של מסיבות הילדים יחד עם חלקים מעט אפלים יותר מתוך האגדות האהובות על כולנו.
  • אביזרים: חשוב לשלב במסיבת הפורים שלכם אביזרים נלווים ולחלק אותם לחוגגים. אביזרים כאלו יוכלו לכלול שרביטים, תליונים מאירים, כובעים ועוד. האביזרים הללו יאפשרו גם לאנשים שלא השקיעו בתחפושת, להרגיש חלק מהמסיבה, ויספקו זריקת אנרגיה למסיבה כאשר יחולקו.
  • כיבוד: ניתן ורצוי לשלב במסיבת פורים מהאגדות כיבוד תואם. תוכלו לעשות זאת על ידי שינוי שמם של מאכלים מוכרים. כך תפוחים יהפכו לתפוחי שלגייה, יין חם יהפוך לשיקוי, וחטיפים מלוחים לאוכל של דרדסים.
  • הזמנה: ההזמנה היא אולי החלק החשוב ביותר בארגון האירוע שלכם. ההזמנה למעשה מכניסה את האנשים לאווירה הנכונה, והיא צריכה לשדר להם שזה אירוע שאסור לוותר עליו. אם בחרתם במסיבת פורים מהאגדות, חשוב לשלב בהזמנה ציורים ומוטיבים מוכרים, ואם מדובר בהזמנה דרך הרשתות החברתיות – אפילו סרטון קצר.
  • מופע: אם אתם מזמינים מופע למסיבת פורים חשוב שהיא תהיה מצחיקה, מהנה וקסומה. בחירה של מופע של אמן חושים לפורים תיתן לכם את האפקט המדויק שאתם מחפשים.

תחפושת

ארגון נכון יוביל למסיבה נהדרת

הרבה אנשים חוששים מארגון של מסיבת פורים באופן עצמאי. גם אם מדובר במסיבה עבור הילדים, וגם אם מדובר במסיבה עבור חברים מבוגרים, חשוב להבין שבסופו של דבר אם תשקיעו בארגון – תהיה לכם מסיבה מהנה ומושלמת. אחת המשימות החשובות ביותר בארגון המסיבה היא להתאים אותה אל הקהל שמגיע. גם אם מדובר במסיבת פורים למבוגרים, חשוב להכין אותה בהתאם לציפיות ולשאיפות שלכם ושל המוזמנים שלכם. מסיבה הנחגגת במקום עבודה למשל, לרוב תשים יותר דגש על כיבוד ותנסה לייצר אווירה לסמול טוק, ואילו מסיבת חברים לרוב תשקיע יותר במוזיקה, משקאות ורחבת ריקודים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם