נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מגשי אירוח בריאים? יש דבר כזה

פלטות של גבינות וירקות

בחגים, חתונות, בריתות ועלייה למצוות, בכולם חלה עלינו החובה לארח.

בנושא הזה, העולם מתחלק לשניים: מי שאירוח זורם לו בעורקים ומי שבשבילו מדובר בנטל אחד גדול.

אלו שלא נהנים ממלאכת האירוח, ימצאו את עצמם עובדים בפרך ובכלל לא ייהנו עם האורחים והחברים.

לא משנה לאיזה צד אתם משתייכים, היום יש אינספור דרכים כדי להקל על האירוח, החל מלקנות כמה מגשי אירוח ועד ללשכור מישהו שיבשל את כל הארוחה.

כל הדרכים לאירוח מושלם שלא יתיש אף אחד מהמארחים, ממש לפניכם:

 

תכינו הכל מראש

הכוונה היא להכין כמה שיותר דברים מבעוד מועד. תיצרו תפריט עם דברים שניתן להכין מראש. הקפיאו את מה שאפשר ומה שלא פשוט שימרו במקרר. דברים שניתן להכין מראש ושטעמם לא ייפגם (במקרים מסוימים אף ישתבח): מרקים, תבשילי קטניות, תבשילי בשר, קינוחים למיניהם ועוד. השאירו לעצמכם כמה שפחות עיסוקים ברגע האמת, כי הרי גם אם תכינו הכל מראש עדיין תצטרכו להתעסק בחימום, צילחות והגשה. את הסלטים למשל, שאלו חייבים להיות מוכנים כמה שיותר סמוך לאירוע, בקשו מהאורחים להביא.

 

תזמינו מגשי אירוח

אחד הטרנדים הכי טובים שמקלים על המארח זה מגשי אירוח. מדובר במגשים עם אוכל קר (במרבית הפעמים) שמשמשים כבופה. אם ברצונכם לעשות ארוחה שהיא קרה בלבד (מתאים לאירועי צהריים קלילים כמו למשל בריתות או חגיגות במשרד) אז מספר מגשי אירוח מגוונים יכולים לעשות את כל העבודה. אם מדובר באירוע ובארוחה יותר גדולה ודשנה, ניתן להזמין מספר מגשים למנות ראשונות ולקינוחים, ואת השאר לעשות בעצמכם. זה יקל עליכם בהכנת הארוחה ובוודאי שיפחית מהלחץ ביום עצמו. אילו מגשים ניתן להזמין? המגוון הוא אינסופי. יש מגשי סנדוויצ׳ים, בורקסים ומאפים, דגים, גבינות, נקניקים ועוגות. ויש גם אפילו מגשי אירוח בריאים. כן, תאמינו או לא, יש דבר כזה. מגשי אירוח בריאים לרב יכללו את פירות העונה כשהם חתוכים ומסודרים יפה ובאופן מרשים.

 

כמה שפחות כלים

זה אמנם מרגיש נורא מכובד ומכבד להשתמש בצלחת נפרדת לכל מנה ומנה, אבל בפועל זה יותר מעיק ומלכלך. תחסכו לעצמכם עבודה ותשאירו את רב חלקי הסט צלחות שקיבלתם בחג האחרון בארון, והשתמשו בכמות מינימלית של כלים. לדברים מסוימים כמו עוגות או מגשי אירוח כדאי לכם להשתמש בכלי אלומיניום חד פעמיים כדי שלא תצטרכו לנקות כלים גדולים וכבדים.

 

תכנון

ודבר אחרון והכי חשוב, תתכננו את האירוח באופן נבון. אין זו בושה להתייחס לזה כמו אל מבצע צבאי ולתכנן הכל לפרטי פרטים. רשמו בדיוק מה המנות, מה אתם צריכים לקנות ומי מהאורחים מביא מה. הקפידו גם לציין אם יש אורחים שרגישים או נמנעים ממזון מסוים ואז תתאימו להם משהו אחר. רק לאחר תכנון מוקפד תוכלו להיות יעילים, לגרום לאורחים שלכם ליהנות וליהנות בעצמכם.

 

סנדוויצ'ים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם