נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לבחור פתרון הצללה מתאים לאירוע?

משחקיה

בימי הקיץ החמים בארץ, הטמפרטורות מגיעות למספרים גבוהים וישיבה בחוץ ללא צל היא לא רק לא נעימה, אלא ממש מסוכנת לבריאות. לחשיפה ישירה לשמש השפעות קטלניות על גוף האדם, ממכת חום ועד סרטן העור.  על כן, בין אם אתם מארחים חברים או עורכים אירוע אצלכם בחצר, הצללה היא הכרחית ונחוצה מאוד.

ישנם מספר פתרונות הצללה לאירועים, כיצד בוחרים בפתרון שיתאים ביותר עבורכם?

הצללות שמיועדות לאירועים

כנראה שאם אתם עורכים אירוע חד פעמי ואין לכם צורך בהצללה בכל שאר ימות השבוע, רשתות צל הן פתרון מעולה. את הרשת תקימו ספציפית ליום האירוע. הרשתות הן נוחות, גמישות והמחיר שלהן הוא אטרקטיבי. בעזרת הרשת חווית המרחב הפתוח לא תיפגע אבל לא תיחשפו באופן ישיר לשמש החמה. כמו כן, את רשתות ההצללה תוכלו להתאים עיצובית לאירוע שאתם עורכים. ישנו מגוון רחב של רשתות בצבעים, גדלים ואחוזי הצללה שונים.

אוהל ענק

אוהלים שמיועדים לאירועים

במידה ורשת הצללה פחות מאתימה לאירוע שלכם, אופציה נוספת שתוכלו לבחור בה היא אוהל שמורכב מרשתות צל או מלייקרה. האוהלים מתאימים יותר למתחמים אינטימיים. במידה ותרצו לקבל תחושה של חלל שהוא יותר סגור בחוץ אוהל הוא הפיתרון האידיאלי. את האוהלים ניתן לבחור במגוון צבעים ועיצובים שונים. האוהל מעניק לאירוע אווירה פחות רשמית ויותר קלילה, אז עם אתם עורכים מסיבה או סתם ערב צוות, אוהל להצללה הוא הפיתרון בשבילכם.

הצללות קבועות

אם אירועים הם דבר שאצלכם בשגרה, יכול להיות שיותר ישתלם לכם להתקין הצללת קבע לאירוע ולא להקים כל פעם הצללה מחדש. גם את הצללות הקבע ניתן לבחור מבין מספר רב של סוגים, צבעים, סוגי בד וחומרים. הצללות קבועות הן לטווח הארוך ונועדו לעמוד בכל מזגי האוויר.

אז איך בוחרים?

כאשר מקבלים את ההחלטה על פתרון הצללה מתאים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים.

מחיר

מחירי ההצללות משתנים בין סוגי ההצללה, גודלם והחומר שממנו הם מורכבים. במידה והאירוע שלכם נדרש לעמוד בתקציב מסוים, ייתכן ותאלצו להתפשר על הסוג שאולי הכי מתאים עבורכם בשביל בחירה שעומדת בתקציב שלכם. לפני שאתם בוחרים את פתרון ההצללה שלכם, ערכו השוואה בין הסוגים השונים ובחרו בהתאם לעלות.

מיקום

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא איפה אתם עורכים את האירוע שלכם. למיקום יש השפעה ישירה על בחירת פתרון ההצללה, שכן אם מדובר באזור שיש בו שמש ישירה תצטרכו לבחור הצללה מסוג אחד, בניגוד לאזור שהוא מוצל באופן חלקי.

בית העסק

מכיוון שהצללות הם עניין קריטים לאירועי חוץ, אתם לא יכולים לאפשר לעצמכם "ליפול" על חברת הצללות לא מקצועית. חפשו המלצות, שאלו אנשים, ערכו בירור מקיף לפני שאתם סוגרים עם בעל העסק

פתרון הצללה שמתאים לאירוע הוא דבר חשוב ומשמעותי. תדאגו לבצע החלטה חכמה ונכונה.
לפרטים נוספים: https://www.tranquilo.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם