נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השכרת יאכטות לאירועים ומסיבות

סירה

ישראל התברכה בגישה ישירה למים. במערב – הים התיכון. בדרום – מפרץ אילת, המתחבר לים סוף ובמזרח – הכינרת האחת והיחידה. כל המים האלה מסביב מאפשרים לעם ישראל ליהנות מבילוי על החופים בחגים, בשבתות ובאירועים. ענפי הספורט הימי השונים מפותחים גם הם בארץ ורבים משתתפים בפעילויות כמו צלילה, גלישה, קייט סרפינג, שחיה ושייט. עם כל האהבה הזו של הישראלים לשהיה בקרבה למים, קיום אירוע, או מסיבה על גבי יאכטה מפנקת, הוא ממש בחירה מתבקשת.

למרות שהיאכטות נחשבות לכלי שייט יוקרתי, חברות רבות בישראל מציעות השכרת יאכטות בגדלים שונים למטרות שונות: החל משייט לחופי הים התיכון ועד לקפריסין – לשייטים המנוסים שבינינו וכלה במסיבות ואירועים המתקיימים לכל אורכם – על יאכטה גדולה, שיש בה מספיק מקום לכל האורחים ושאפשר להכין בה ארוחה, לפתוח בר משקאות ולשמוע מוסיקה לכל אורך האירוע.

יאכטה בלב ים

מה חשוב לדעת על השכרת יאכטה לאירועים?

  • לאירוע ברמה גבוהה – אירוע חברה, או אירוע משפחתי חשוב, או אפילו להצעת נישואין רומנטית, תוכלו לבחור ביאכטה מפוארת. ביאכטה כזו יש כמה חדרים, כולם מעוצבים, נוחים ומטופחים, מטבח מאובזר עם כל מה שצריך, כדי שאפילו אם תזמינו שף לאירוע – יהיה לו איפה לעבוד, או להכין לכם קוקטייל מפנק.
  • ביאכטה כזו יש גם סלון מרווח, מעוצב ונוח וכמובן שתוכלו לשבת גם על הסיפון, ליהנות מהנוף, מהרוח ומהגלים.
  • בימים חמים ונעימים אפשר לעצור עם היאכטה בלב הים ולאפשר לחוגגים לקפוץ למים לשיחה מרעננת.
  • המרחק מהחוף נותן תחושה שהים הוא שלכם בלבד. השקט מסביב והים הכחול, המקיף אתכם מכל עבר יוצרים תחושה שאין כמוה והופכים את האירוע לחוויה מיוחדת במינה.
  • מלבד הסקיפר, הממונה על השטת היאכטה בצורה בטיחותית ומוסמכת ובהתאם לגודל האירוע ומספר המשתתפים, יאכטה לאירועים מלווה גם בצוות, שנמצא אתכם לאורך כל האירוע, כדי לתת מענה לכל צורך, לסייע בהפעלה תקינה של כל חלקי האירוע ובשמירה על בטיחות האורחים.

כמה עולה השכרת יאכטה לאירוע?

יאכטה לאירוע מספקת מענה לכל הצרכים של האורחים ושל המארחים. אולי תופתעו לגלות – היא גם לא כל כך יקרה. ברוב המקרים, השכרת יאכטה לאירוע, תעלה לכם פחות מהשכרת אולם, או וילה לאירוע שלכם וגם תספק לכם את הנוף הכי יפה בארץ וחוויה מיוחדת שאי אפשר להשיג בשום צורה אחרת.

מרכז השייט השכרת יאכטות, קורסי שייט וחוויות ים מציע לכם מגוון אפשרויות לשייט רומנטי, או שייט לאירועים ומסיבות. ליחידים ,לקבוצות, או אירועי חברה. מרכז השייט מציע לכם השכרת יאכטות בכל המרינות בארץ. היאכטות מתוחזקות ברמה גבוהה ומלוות בשירות איכותי ומקצועי.

מרכז השייט מספק השכרת יאכטות בטווח מחירים רחב, המאפשר השכרת יאכטה לאירוע בתקציבים שונים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם