נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור עו"ד מקצועי?

עורך דין מקצועי

בחירה בבעל מקצוע שצפוי להעניק לנו שירות איכותי ומקצועי אינה עניין של מה בכך. הכרנו בעובדה חשובה זו, לאחר שבחרנו בבעל מקצוע שלא ביצע את עבודתו כראוי. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם איך בוחרים בעל מקצוע אחר באופן הטוב ביותר.

במדריך זה, הראשון במספר, נציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של עורך דין מקצועי ומומלץ. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שבחרתם נכון.

 

רוצים לבחור בעורך דין מומלץ? תיישמו את השלב ה – 1: תבדקו באיזה תחום מדובר

בחירה של עורך דין מצריכה בירור מעמיק אודות התחום המדובר. שכן, עורכי דין עוסקים בתחומים שונים, למשל:

  • משפחה
  • מקרקעין
  • פלילי ועוד

כך שאתם צריכים לבדוק מה הוא התחום המדובר ורק לאחר מכן, להמשיך אל השלב השני. שימו לב – יש לנו כאן המלצה חשובה: העדיפו לפנות אל עורך דין שעוסק אך ורק בתחום הנבחר. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שהוא מתמקד בעניין זה ולא בכמה תחומים שונים.

 

רוצים לבחור בעורך דין מומלץ? תיישמו את השלב ה – 2: תשוחחו עם אנשים שהסתייעו בשירותים של עורך דין שכזה בעבר

בשלב השני אתם צריכים לשוחח עם מי שהסתייעו בעבר בשירותיו של עורך דין מסוג זה. ההמלצה שלנו היא לפנות אל גולשים ברחבי הרשת. למשל, בקבוצות פייסבוק או פורומים שנוגעים לתחום. אם אינכם יודעים איך לעשות זאת, תוכלו פשוט להיכנס אל הקישור הבא שיוביל אתכם אל אתר של עורך דין מומלץ. כך שייחסכו מכם כל החיפושים: https://www.plili.org.il.

 

רוצים לבחור בעורך דין מומלץ? תיישמו את השלב ה – 3: תערכו חיפוש מקיף ברשת ותקראו חוות דעת

אם אתם רוצים לבחור בעורך דין מומלץ באמת, עליכם לערוך בירור אודות שמותיהם של עורכי הדין שהוצעו לכם עד כה. אם הגעתם למשל לאתר של עורך דין מסוים שעוסק בתחום הנבחר, עליכם לרשום את שמו בשורת החיפוש של גוגל ולעבור אל לשונית הביקורות. שם תוכלו לראות את הדירוג (בין 1 ל – 5) שהוא קיבל על ידי לקוחותיו הקודמים ולקבל פרטים אודות אופן העבודה והמקצועיות שלו.

 

רוצים לבחור בעורך דין מומלץ? תיישמו את השלב ה – 4: תבחרו בעורך הדין המתאים עבורכם ביותר

עכשיו נשאר לכם רק לקרוא בעיון את כל חוות הדעת שנכתבו לעיל ולבחון איזה עורך דין הוא המתאים לכם ביותר מבין הרשימה שהכנתם בשלבים קודמים יותר. שימו לב שאתם בוחרים במי שקיבל את הדירוג הגבוה ביותר בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, הדירוג הזה נחשב לאמין ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור עורך דין מומלץ. כעת, נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולבחור בעורך דין שיסייע לכם על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם שתיישמו את ההליך בהצלחה, נקווה שנתראה במדריכים הבאים.

עורך דין מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין