נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נפצעתם או שברתם משהו באירוע? בדקו את הזכויות שלכם

דולרים וקופה

פציעה היא פעמים רבות רגע מכונן בחיים. בבת אחת, מבני אדם אשר כל העולם פרוס לפניהם, אשר חשים חזקים ורבי עוצמה, הפציעה מורידה אותנו אל קרקע המציאות, ומראה לנו כמה שביר הגוף והקיום שלנו. לעיתים הפציעה תופסת אותנו ברגע הכי לא צפוי, באירוע חברתי משמח. כאשר עוברים פציעה קשה, חשוב מאוד לברר מהם הזכויות שלכם, כך שתוכלו להביאן לידי מימוש.

 

מה מייחד פציעות במהלך אירוע

פציעות רבות מתרחשות לא במקום העבודה, או בעת חוויה מסוכנת, אלא באירועים חברתיים. פציעה במהלך אירוע עשויה לגרום לאבדן כושר עבודה, ולנזקים נפשיים ופיזיים שייקח זמן רב לשקם. מעבר לפיצויים הסטנדרטיים על הפציעה, יתכן מאוד ותהיו זכאים לפיצוי נוסף עקב רשלנות של מנהל אולם האירועים או מארגן האירוע עצמו.

 

תשלום על אבדן כושר עבודה

ההתחשבות של גובה הפיצויים באבדן כושר העבודה, תלוי בשני גורמים עיקריים. הראשון, הוא הקשר בין הפציעה לבין תפקידכם התעסוקתי בפועל. פציעה בכף רגל ימין למשל, אשר תשבית לחלוטין נהג אוטובוס ותמנע ממנו להמשיך לעבוד בזמן הקרוב לפחות, כמעט לא תשפיע על עורך דין אשר רוב עבודתו מתבצעת בישיבה. גורם נוסף, הוא גובה ההכנסות שלכם בפועל. אבדן כושר העבודה משפיע כלכלית באופן שונה על אנשים על פי גובה הכנסתם, והמחוקק מתחשב בכך בעת קביעתם של הפיצויים. עורך דין נזיקין יוכל להכווין אתכם בתהליך קבלת התשלום.

 

פיצוי כספי על אבדן הכנסות עתידיות ונכות

לעיתים קרובות, אם מדובר בפציעה שנגרמה עקב עבירת רשלנות הקשורה לאירוע עצמו, תוכלו לתבוע את זכויותיכם בעזרת תביעה בבית משפט אזרחי. תביעה כזו, תאפשר לכם לדרוש מהאחראי לפציעה את כלל הסכום אותו הפסדתם ותפסידו בעתיד בשל הפציעה. רופא מנתח למשל, אשר אצבעותיו רוסקו בנפילה על פגם ברצפת רחבת הריקודים, יוכל לתבוע אזרחית את האולם, ולדרוש ממנו פיצויים על כלל ההכנסות אשר הפסיד ויפסיד במשך כל שנות העבודה הניתוחית שהוא יחמיץ עקב הפציעה. פיצוי בגין נכות הוא גם נושא שכדאי לחשוב עליו. אחוזי הנכות נקבעים על ידי הערכה שמבצע הביטוח הלאומי, מאחר והאחוזים משפיעים על קבלת הפיצויים מהמוסד. לרוב, את ההערכה מבצעים מומחים ורופאים, אשר יש להם מיומנות גבוהה בזיהוי ההפרעות הנלוות לכל פציעה, ובהפרעה שהן גורמות לחיי היום יום.

 

קבלת טיפול רפואי מסובסד מביטוח לאומי

אחת מהזכויות העיקריות שיש לשים עליהן דגש במהלך דרישת הפיצויים על פציעה או שבר, היא הזכות לקבלת טיפולים רפואיים מסובסדים. אנשים אשר עברו פציעה תוך כדי אירוע, צריכים לברר לעומק את הזכאות לטיפולים אשר יסיעו לחזרה לחיים נורמאליים. חלק מהטיפולים יתמקדו בטיפול בפציעה עצמה ובהחזרת המצב לקדמותו, ואילו טיפולים אחרים יפעלו כדי ללמד את האדם הפצוע טכניקות שיסיעו לו להתרגל למצב, ולתפקד היטב בכל זאת.

החלקה על המדרגות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין מקצועי
איך לבחור עו"ד מקצועי?

בחירה בבעל מקצוע שצפוי להעניק לנו שירות איכותי ומקצועי אינה עניין של מה בכך. הכרנו בעובדה חשובה זו, לאחר