נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נפגעתם במהלך חתונה? אל תבנו על פיצוי של האולם

אם נפגעתם במהלך חתונה של מכרים שלכם, יש סיכוי כלשהוא שתוכלו לתבוע פיצויים בעזרת עורך דין נזקי גוף, אבל אתם תצטרכו להוכיח בבית המשפט כי אכן אולם האירועים היה אחראי לרשלנות שהתבצעה במקום האירוע.

בואו נסביר את זה קצת יותר לעומק.

על פי פקודת נזיקין במדינת ישראל, עוולת רשלנות גרמת לאדם כתוצאה משלושה מרכיבים שיש להוכיחם בבית המשפט. בעוד שהמרכיב הראשון של העוולה הוא קיום של חובת זהירות של גורם הנזק כלפי הניזוק, המרכיב השני הוא הפרת אותה החובה. במילים פשוטות יותר, אם קיימת סכנה במקום מסוים, גם באולם אירועים, הרי שאותו מקום מחויב להזהיר את המבקרים בו מפני אי-אלו סכנות שיכולות להיגרם להם.

צריכים מידע נוסף בתחומים משפטיים אלו? קבלו עוד כל המידע לגבי תביעת רשלנות רפואית עוד היום.

 

המרכיב השלישי שחובה להוכיח במקרה של עוולת רשלנות

שני המרכיבים הראשונים של עוולת רשלנות הם ברורים, והמרכיב השלישי בעוולה של רשלנות הוא, כמובן, הנזק עצמו שנגרם לאדם התובע. כעת, חשוב להבין, בכדי להוכיח את המרכיב השלישי, יהי צורך בחובת ההוכחה של שני המרכיבים שקדמו לו.

קודם כל, צריך להוכיח שאכן הייתה סכנת פגיעה גופנית או נפשית באותו מקום אירועים, ושבעלי אולם האירועים (או כל מקום אחר בו האדם נפגע) לא קיימו את חובת אזהרת המבקרים באולם. אם כך, האם יהיה ניתן לתבוע פיצויי נזקי גוף בגין נזק במהלך חתונה? ובכן, על פי מקרי עבר רבים, הסיכויים לכך אינם גבוהים אבל הם קיימים.

 

מדוע יהיה קשה להוכיח רשלנות באולם אירועים?

מאחר שבאולמות אירועים אנשים רוקדים, מפזזים וצוהלים כל הזמן, אולמות אירועים בדרך כלל יהיו בנויים למשעי, מעוצבים עד הפרטים הכי קטנים וכמובן, גם מתוחזקים עד הפרטים הכי משמעותיים.

בשורה התחתונה, יהיה נדיר למדי להיתקל באולם אירועים או בגן אירועים אשר קיימים בהם מפגעים כאלו ואחרים, בורות וכו'. נדיר, עד כדי כמעט לא קיים. מאחר שבעלי האולמות למודי ניסיון ומודעים לכך שאנשים נוטים ליפול כשהם שתויים באלכוהול, אותם אולמות אירועים בדרך כלל יהיו מתוחזקים ברמות הבטיחות הגבוהות ביותר, ככה שיהיה קשה להוכיח כי אכן שלושת המרכיבים של עוולת רשלנות היו קיימים.

 

סיוע עו"ד במקרה של פציעה בחתונה ובאירועים

אם בכל זאת קרה מקרה ונפגעתם מבחינה כזאת או אחרת באולם אירועים, אנחנו ממליצים על סיוע משפטי הכולל חוות דעת מומחים, ייעוץ רפואי וכו'. ככל שתיקחו את התהליך ברצינות יותר, וככל שתאספו יותר מסמכים רפואיים המעידים כי אכן נפגעתם, אתם מגדילים את הסיכויים לניצחון בתביעה.

אבל יחד עם אותם מסמכים רפואיים, כמובן שיהיה חשוב להוכיח את שאר המרכיבים שדיברנו עליהם – שאכן היה קיים פגע באולם האירועים, שבפניו אף אחד לא הזהיר אתכם. בהצלחה ושמרו על עצמכם!

 

כלי של שופט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין מקצועי
איך לבחור עו"ד מקצועי?

בחירה בבעל מקצוע שצפוי להעניק לנו שירות איכותי ומקצועי אינה עניין של מה בכך. הכרנו בעובדה חשובה זו, לאחר