נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה ואיך ניתן למצוא השכרת ציוד הגברה בזול?

מקופונים

במידה ואתם מארגנים אירוע ואתם רוצים לדעת איך כדאי לגשת למלאכת השכרת ציוד ההגברה – הגעתם למקום הנכון. כשמדובר באירוע שמוזיקה מתנגנת בו, קשה לחשוב על משהו שגובר ברמת החשיבות על סגנון המוזיקה שמתנגנת ועל איכות הסאונד. לפני שתשלמו עבור השכרת ציוד הגברה, כדאי שתכירו את המחירים שנגבים עבור הציוד ואיך כדאי לבחור נכון.

 

באילו אירועים נרצה להשכיר ציוד הגברה?

ובכן, כמות וסוגי האירועים בהם ניתן ומומלץ להצטייד בציוד הגברה היא אין סופית. כשמארגנים מסיבת טבע ענקית, ברור לכולם שצריך לדאוג שתהיה מערכת הגברה להשכרה איכותית אבל גם כדי להבטיח את טיבו של מפגש קריוקי של 20 אנשים בחצר צריך לדאוג להגברה מספקת.

הפקה של אירוע דורשת התעסקות רבה וארגון מדוקדק, לעיתים אנשים נוטים לזנוח את עניין ההגברה וחושבים שצריך לרכז את המשאבים בבחירת סגנון המוזיקה. אנחנו כאן כדי להזכיר שכדאי להשקיע אקסטרה מאמץ בבחירת ציוד הגברה איכותי, ובמחיר שתוכלו לחיות אתו בשלום.

 

כמה עולה לי כל הטוב הזה?

אחרי שהבאנו אילו אירועים דורשים הגברה ועד כמה היא נחוצה, צריך להכיר את מחירי ציוד ההגברה המוצעים בשוק. באשר למחיר עצמו, כמו שאלברט איינשטיין אמר, הכול יחסי. במידה והאירוע אליו אתם מייעדים את ציוד ההגברה הוא צנוע גם המחיר שתצטרכו לשלם יהיה די צנוע, אבל אם אתם מרימים הפקה של אלפי אנשים, המחיר כמובן יעלה בהתאם. זה טווח המחירים המקובל עבור השכרת ציוד הגברת כתלות בכמות המשתתפים באירוע:

  • אירוע של עד 50 אנשים – 1000 ₪ – 1500 ₪
  • בין 50 ל-250 אנשים – 1500 ₪ – 2500 ₪
  • בין 250 ל- 500 אנשים – 2000 ₪ – 5000 ₪
  • למעלה מ- 500 אנשים – 5000 ₪ – עשרות עד מאות אלפי שקלים, מחיר הולך וגדל ככל שכמות האנשים גדלה.

 

איך בוחרים השכרת ציוד הגברה בזול?

לאחר שהבנו מה הם טווחי המחירים הנהוגים עבור השכרת ציוד הגברה כתלות בכמות האנשים, נשאר לגלות איך להגיע להגברה הטובה ביותר ובמחיר הזול ביותר. העיקרון החשוב ביותר שצריך לשים בראש, במיוחד כאשר מדובר באירועים גדולים, זה תקשורת טובה בין מארגני האירוע.

כאשר מארגנים אירועים גדולים ישנה נטייה ברורה לפזר את המשימות השונות בין אנשים שונים, במידה ואתם אחראיים על עניין ההגברה, אל תשלמו עבור השכרת ציוד הגברה עד שאתם יודעים כמה אנשים בערך עתידים להגיע לאירוע.

ארגון ותכנון נכון יאפשר לכם לדעת כמה אנשים יגיעו, כך תוכלו לבחור ציוד מתאים ולא לשלם יותר מידי עבור ציוד שמותאם לכמות גדולה יותר של אנשים. הדרך הטובה ביותר לחסוך עלויות בהקשר של השכרת ציוד הגברה היא ראשית להבין מה המחירים בשוק, ולאחר מכן לבחור ציוד בהתאם לכמות האורחים הפוטנציאלים. אנחנו מקווים שתבחרו נכון והכי חשוב,  תהנו!!

רמקולים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים