נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם גם באולם אירועים צריך windows 10 וכמה זה יעלה לכם

תוכנה

באולמות אירועים רבים נעשה שימוש במחשבים ניידים ונייחים למטרות שונות. לעיתים מדובר במטרות שמשמשות את עובדי המקום ולעיתים מדובר במצבים שבהם יש צורך במחשב של המקום עבור בעלי האירוע. יצאנו לבדוק האם עבור מצבים אלו יש צורך ב- windows 10 ואם כן, כמה ההתקנה שלו צפויה לעלות לכם? הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שקיימנו אירוע משפחתי באולם אירועים מוכר בראשון לציון. מדובר במקום ידוע ויוקרתי שרבים עורכים בו את האירועים שלהם. לפני שהגענו למקום, ציינו בפני בעל האולם כי נצטרך להשתמש במחשב של המקום כדי לפתוח קובץ ולהקרין אותו בפני האורחים במקום. כמובן שהבקשה שלנו התקבלה באותם רגעים בשמחה ובחיוב. אבל לצערנו, ברגע האמת, כמה רגעים לפני שהקרנו את הקובץ על המסך הגדול, גילינו שבמחשב של מקום האירועים אין בכלל windows 10. כך שהתברר לנו שכל ההשקעה שלנו ירדה לטמיון. שכן, לא יכולנו בכלל להקרין את הקובץ המושקע שעמלנו עליו במשך תקופה ארוכה. הדבר גרם לנו להבין שצריך להעלות את המודעות לשימוש ב- windows 10  באולמות אירועים.

 

אז עכשיו אתם יודעים שגם אולם אירועים צריך windows 10

כעת אתם יודעים שגם באולם אירועים צריך להיות מותקן windows 10 על המחשב. ראוי לציין כי התקנה של windows 10 על מחשב בודד אחד אינה מספיקה. שכן, לעיתים, מחשב אחד נמצא בשימוש אצל אחד העובדים והדבר מצמצם את האפשרויות שלכם, של העובדים ושל אורחי האולם. כך שההמלצה היא בעצם להתקין windows 10 על כל המחשבים שיש במקום. אתם כנראה שואלים מה אתם צריכים לדעת על windows 10 מחיר? אם כך, קראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

כמה אתם צפויים לשלם על windows 10?

התשלום על windows 10 מסתכם בכמה מאות בודדות של שקלים. המחיר עשוי לעלות מעט אם תחליטו להזמין בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם. שכן, בעל מקצוע יכול להגיע עם התוכנה המקורית עצמה ולהתקין במחשב שלכם windows 10 בקלות ובמהירות, כך שלא תצטרכו להתעסק עם ההתקנה כלל וכלל.

 

חשוב להסתייע בגורם מקצועי

ההמלצה היא לפנות לגורם מקצועי, אדם שבקיא במחשבים ויודע כיצד להתקין windows 10. כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם התקנה מקורית, איכותית ונכונה. שכן, שמענו לא פעם על מצבים שבהם אנשים טעו וקנו windows 7  מבלי שהם שמו לב בכלל.

 

כמה מילים לסיום

כעת ידוע לכם שגם אולם אירועים צריך שיהיה על המחשבים שלו windows 10. אם לא די בכך, ידוע לכם גם כמה אתם צפויים לשלם על ההתקנה. כך שכעת, נותר לכם רק לחפש בעל מקצוע מומלץ שבקיא בתחום. אדם שיכול לסייע לכם בהתקנה בקלות וללא מאמץ.

מחשב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים