נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מיקום מושלם לאירוע מושלם!

מיקום מושלם לאירוע מושלם

בשביל לחגוג אירועים קטנים לא צריך לעמול קשה כדי למצוא את המקום המושלם ולשריין את התאריך חודשים לפני האירוע. ניתן בקלות למצוא וילה או לופט להשכרה במתחמים מפוארים ומרשימים המתאימים לכל עונה.

 

וילה לאירועים קטנים

כבר לא צריך לשבור את הראש ולשריין שנה לפני תאריך באולם או להיות תלוי בספקים שונים כדי לקיים את האירוע המושלם. ניתן להזמין בקליק אחד וילה או לופט להשכרה באתר וילה אונליין ולקבל אישור מיידי באחד מהמתחמים המפוארים שיש לאתר להציע.

מדובר על אירועי יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות, חגיגות בר או בת מצווה, ימי גיבוש ואירועים אחרים של עד 150 משתתפים. ניתן לבחור במתחמים בכל אזור בארץ, בנוף האורבני או הכפרי ובכל עונה. עליכם רק לבחור במקום מרווח וממוזג עם בריכה גדולה בחצר, ג'קוזי מפנק, מדשאה עם פינות ישיבה מפנקות, מיטות שיזוף, פינות ברביקיו ושולחנות בר ותוכלו להזמין את האורחים לחגוג כבר בבוקר כאשר שיא המסיבה הוא בערב.

 

אירוע מקורי ואחר

האפשרות להתחיל את המסיבה באור יום ולסיים אותה בלילה היא מקורית ומיוחדת במינה. האורחים מגיעים ישר לבריכה ונהנים מהשירותים שיש למקום להציע. ישנם מקומות בהם תמצאו שולחנות ביליארד או טניס, נדנדות, ערסלים ואביזרים אחרים שניתן ליהנות מהם.

למשל, בערב תוכלו לשלוף את מערכת הקריוקי של הווילה הכוללת מקרן, מסך ומיקרופונים ולפצוח בערב קריוקי פרוע, או להשתמש במערכת ההגברה, בתאורה ובאפקטים ברחבת הריקודים לערב סוער. תוכלו להזמין לווילה קייטרינג או שף פרטי שיכין את האוכל המושלם במטבח המאובזר או לחילופין להכין ארוחת ברביקיו טעימה בחצר.

\בנוסף, חדרי השינה, חדרי האמבטיה והשירותים בווילה יעמדו לשירותכם ללינה ולהתארגנות וכמו כן שימוש במכשירי החשמל כמו המיקרוגל, המקרר, התנור, תמי 4 וכד'. יתרה מכך, רוב הווילות והלופטים בין אם במרכזי ערים ובין אם באזורים פתוחים, מציעים מקומות חנייה ללא עלות מהם האורחים יהיו מבסוטים.

 

איך לבחור במקום המושלם?

על מנת שתבחרו במקום המושלם לאירוע שלכם עליכם לדעת ראשית כמה אנשים ישתתפו באירוע ומהן המטרות שלכם. האם האירוע יתחיל בבוקר ויסתיים בערב או למחרת, האם האירוע הוא רק לכמה שעות בערב וכד'. שנית, מומלץ לבחור במיקום מרכזי כדי שלאורחים יהיה קל להגיע אליו.

בנוסף, כאשר נכנסים לאתר ההזמנות ניתן לבדוק מה כל מקום מציע מבחינת הפסיליטיז ולצפות בדירוג שלו, כלומר כמה כוכבים הוא קיבל על פי הגולשים שביקרו בו.

בנוסף לכוכבים ישנן המלצות כתובות על כל מקום שמהן ניתן להתרשם. מאוד קל באתר לבדוק את הזמינות של המקום והאם הוא פנוי בתאריך בו בחרתם וכל שנותר לכם הוא להתקשר לבעל המקום ולהזמין. כמובן שבאתר תוכלו למצוא גם צילומים המראים את הווילות מזוויות שונות ואפילו סרטונים.

בירות באירוע מושלם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים