נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוגגים יום הולדת לילד בחופש הגדול? תוכלו להפוך את זה לחוויה של פעם בחיים

מצרכים לבצק

החופש הגדול הוא אתגר רציני עבור ההורים, ומצד שני, גם הזדמנות נפלאה לחוויות מיוחדות. הצורך להספיק לעבוד, לנהל בית וגם להעסיק את הילדים מאתגר במיוחד. אם כבר אתגרים, בואו ננסה לעשות את זה מושלם. הזדמנות טובה לחגיגה גדולה היא יום הולדת של ילד בחופש הגדול. אנחנו כאן כדי לתת לכם כה טיפים שיהפכו את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכת.

 

חגיגה בחופש הגדול

כהורים, לא פעם יש תחושה שהחופש הגדול, גדול עלינו. למצוא לילדים תעסוקה איכותית במשך חודשי הקיץ הארוכים היא משימה לא קלה. בתנאי מזג האוויר של הקיץ הישראלי הלח, האתגר הופך לקשוח אפילו יותר. אז איך חוגגים יום הולדת לילד שנולד בחופש הגדול? הבאנו עד אליכם מספר רעיונות לחגיגה חווייתית שלא תצטרכו להזיע בשבילה.

 

גיבוש חברתי

שמירה על קשרים חברתיים במהלך חודשי החופש, חשובה לילדים. בני האדם הם יצורים חברתיים, ובטח הילדים שבינינו. עבור ילדים החברה מהווה מסגרת חשובה ובעלת ערך לתחומים שונים. לימודים, משחקים, חוגי העשרה, מבחנים, הכול כיף יותר עם חברים טובים. יום ההולדת הוא הזדמנות לפעילות חברתית מגבשת ומעשירה.

 

סדנאות בישול

כל ילד חולם לדעת לבשל כמו אימא אבא. יש ילדים שיסתפקו בידע שיאפשר להם להכין חביתה לעצמם ויש ילדים שחולמים על ארוחות שף מעשה ידיהם. בכל מקרה, צריך להתחיל מהבסיס. בסדנאות הבישול של שרביט מנהיגות, הילדים יקבלו כלים מעשיים לבישול וטיפים מיוחדים להתנהלות במטבח. לא פחות חשוב מהלימוד, הוא האוכל הנפלא שתכינו בסדנה.

 

לא רק אוכל

אתם אולי לא מצליחים לחשוב מה יכול לצאת מסנדת בישול, מלבד אוכל. כנראה שאתם עדיין לא מכירים את סדנאות הבישול שלנו. סדנאות הבישול של שרביט מנהיגות הן סדנאות שמשולבות בהן מיומנויות נלמדות. לכידות חברתית, שיתוף פעולה, פרגון ועזרה הדדית הן רק חלק מהכלים הערכיים שהסדנה מעניקה. אם כבר סדנת בישול, אז אחת שיש בה גם ערך מוסף.

 

חוויה מעצימה

ישיבה סביב שולחן גדול יוצרת באופן טבעי גיבוש ואווירת שותפות. כשמוסיפים לשולחן הגדול הזה גם אוכל, הכיף רק מתחיל. מה שהופך את סדנת האוכל שלנו לחוויה של פעם בחיים הם הארגון וההדרכה. שיטת ההדרכה שלנו, שמשלבת יחד עם הכלים הטכניים גם כלים ערכיים, היא שיטה מנצחת. החברים לא יפסיקו לדבר עם יום ההולדת הנפלא של הילד שלכם. מילה שלנו.

 

החגיגה יוצאת לדרך

בקיצור, אם אתם מתכננים חגיגת יום הולדת בחופש הגדול, או בכלל. סדנת בישול של שרביט מנהיגות היא רעיון נפלא לפעילות חווייתית מיוחד, ולא פחות חשוב, במזגן. האוכל הטעים וכישורי הבישול שנלמדים בסדנה הם רק בונוס. האווירה הטובה והגיבוש החברתי הנפלא שתחוו בסדנה, בהחלט יהפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת. שיהיה במזל טוב

עוגה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים