נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 רעיונות לאוכל מקורי לאירוע שלכם

סטייקים

אירוע דורש הכנות רבות שמגוון רחב של תחומים, החל מבחירת מיקום האירוע, בחירת קהל המוזמנים, התעסקות בכל תחום הציוד וכמובן התעסקות בתחום המזון. כיום, המזון המוצע לקהל המוזמנים מהווה נדבך מרכזי וחשוב באירוע עצמו- והוא יעיד בצורה רבה על הצלחת האירוע. בשל כך, משקיעים לא מעט זמן בתהליך המזון באופן כללי.
במאמר הקרוב אנו נדון ברעיונות אפשריים לאוכל מקורי באירוע שלכם- אוכל שלא ישאיר אף אחד מהמוזמנים אדיש. בהתחייבות!

מכונת פופקורן

כיצד אוכלים מקורי?

בחירת המנות המוגשות וסוג המזון המוגש באירוע שלכם, יכול ליצור כאבי ראש וסיבוכים עבור לא מעט אנשים. בדיוק מסיבה זו החלטנו לרשום את המאמר הקרוב, ולהמליץ לכם על חמישה סוגי מאכלים מקוריים שישאירו חותם טוב על כל האורחים שלכם.

  1. עמדת מנגל איכותית- האפשרות הראשונה והמומלצת ביותר היא עמדת על האש. מה שתדרשו לעשות הוא להציב מנגל גז (ניתן גם פחמים), לקנות מבין מגוון האפשרויות הרחב שעומד לפניכם (בשרים, שיפודי פרגית, נקניקיות, המבורגרים, ירקות, תפוחי אדמה ועוד) ולהוציא למוזמנים אוכל חם וטעים ישר מהמנגל. מדובר בקונספט שלאט לאט הולך וצובר תאוצה, גם בגלל הקלות היחסית להקמת עמדה כזו, וגם בגלל האפשרויות הרבות שניתן להכין דרכו.
  2. עמדת פופקורן ונאצ'וס- ממש כמו באולמות הקולנוע, תוכלו להציב בכל אירוע שהוא (מתאים יותר עבור אירועים של ילדים, מסיבות סוף כיתה וכו') עמדת פופקורן ונאצ'וס. רטבים מיוחדים על פי בחירת האורח, יהפכו את המנה לטעימה עוד יותר ולאירוע בלתי נשכח.
  3. עמדת מרשמלו על האש- רעיון מקורי בהחלט שמתאים בעיקר לאירועים עם ילדים. מי מאיתנו לא אוהב מרשמלו (מרשמלו של נפתלי בנט) על האש? סביר להניח שמעט מאוד. ההכנות הדרושות לכך הן מינימאליות ביותר- מנגל גז פשוט והרבה שקיות מרשמלו. ללא ספק טעים ומקורי!
  4. עמדת כריכים מטריפה- אפשרות נוספת שהולכת וצוברת תאוצה בתקופה האחרונה, היא פתיחת עמדת כריכים מטורפת! ממש כמו במעדניות ברחבי העיר, יוכל כל אורח לבוא ולהרכיב לעצמו את הכריך האולטימטיבי! הטבח יעמוד מאחורי העמדה ויכין עבורו את הכריך (בהתאם לדרישות האורח). רעיון חדש ומהפכני, ללא ספק משאיר חותם טעים.
  5. עמדת פיצוחים- עמדה שיכולה להוסיף טוויסט מעניין באירוע. מדובר בעמדה שמגיעה בדרך כלל בזמן הקינוחים, לאחר שהאורחים סיימו לאכול את המנות העיקריות. בזמן הגשת המשקאות החמים, ולצד עוגת השוקולד הטעימה, ניתן להציע לאורחים ליהנות ממבחר גדול של פיצוחים חמים וטריים.

אם כן- מה העמדה המועדפת עליכם? האם מדובר בעמדה שמכילה מנגל גז ומוציאה ניחוחות של בשרים? או האם בכלל מדובר בעמדת הפיצוחים המקורית שנועדה לתת טעם מתוק בסוף האירוע? כל עמדה שתבחרו לאירוע שלכם, תהייה מעולה וטעימה. תנו למוזמנים שלכם חוויה קולינארית שהם לא יישכחו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירותים
כוסות וצלחות
השכרת כלים לערבי חג

אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות הוא ללא ספק השכרת כלים לערב החג, באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית.

מנת דג
דוכני מזון לאירוע חלבי

רוצים לעשות אירוע בקרוב וחשוב לכם שהאוכל יהיה חלבי? רוצים להגיש אוכל האורחים לא ישכחו כל כך מהר? אם