נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים קוסם לברית?

קוסם לברית שולף קלף

אירוע הברית מתחלק לשני אירועים מרכזיים. ישנו האירוע של הבריתה עצמה, שם ההורים נרגשים והמעמד ייחודי וחד פעמי אשר מתקיים זמן קרוב מאוד ללידה עצמה. אירוע נוסף שמתקיים הוא יחסית חדש בשוק.

בשנים האחרונות רבים ההורים שמארגנים אירוע ברית נוסף מתקיים בזמן רחוק יותר מהלידה ובכך נטול לחצים וישנו זמן רב יותר לתכנן ולארגן אותו. מכיוון שאירוע הברית הינו אירוע מרגש מאוד, חשוב בהחלט להתאים את התכנים שלו בצורה נכונה וליצור אירוע בלתי נשכח עבור כל האורחים.

אטרקציה מרגשת וייחודית כזו יכולה להיות הזמנת קוסם לברית, ובכך ההורים מייצרים אירוע חד פעמי מסוגו. לעוד פרטים, הוסיפו לקרוא.

 

היתרונות בהבאת קוסם לברית שלכם

מופע חושים, קסמים וכדומה הינו מופע אשר משאיר את הקהל מעורב ולוקח חלק במתחרש, וזו בדיוק החוויה שתרצו שתישאר אצל האורחים שלכם לאחר האירוע. קוסם טוב יידע לשלב את כולם ולהדים את לב הצופים שלו כך שירגישו שהם חוו דבר מה חד פעמי ומרגש.

חשוב מאוד להתאים את המופע גם לכלל הגילאים באירוע כמו ברית, וכאן נעוץ עוד ייתרון משמעותי למופע קוסמים באירוע שלכם. קוסם בהופעתו יודע לשלב גם צעירים מאוד וכן גם את המבוגרים, אין זה מופע עם גיל והוא גמיש ודינמי.

אירוע עם מופע קוסמים יכניס שמחה לאירוע שלכם, יביא קלילות וריגוש. כמו כן, מופע של קוסמים לרוב נגיש ויוכל להיות מותאם לתנאים שונים. לרוב כן נדרשים הדברים הבסיסיים, בראשם מיקרופון ואולי מעט נגישות לציוד של האמן, אך מירב האומנים ידעו לעשות את ההתאמות גם לתנאים אחרים.

 

אילו מופעי קוסמים מתאימים לאירוע ברית?

ישנו מגוון רחב מאוד של אמני חושים, קוסמים ומשחקי תעתועים נוספים בתחום, אך לא כל מופע יתאים לאירוע הברית שלכם. כאשר אתם מתכננים להזמין קוסם לברית חשוב שתכירו את כל המגוון, ותדעו לבחור את המופע שהכי נוגע לכם.

כאשר מזמינים קוסם לאירוע שלכם, תוכלו לנהל אתו פגישה לפניי ולקבוע בדיוק איך תרצו שהמופע יתנהל, כמה זמן ייקח, איזה גילאים ישלב ומה יהיה התוכן שלו, כך שתוכלו להיות מרוצים מאוד מהתוצאה. כל מופע מורכב מתכנים שונים מעט, אם זה אומנות בבלונים, משחקי קלפים, מופעי תעתועים וכדומה.

 

למה חשוב לשים לב כשאתם מזמינים קוסם לאירוע הברית שלכם

ישנם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:

  • כמה מוזמנים יש לכם? – ישפיע מאוד על תוכן המופע עצמו
  • מהו התקציב שעומד לרשותכם – בשוק ישנו מגוון רחב של עלויות במופעי קוסמים שונים
  • לאיזה גילאים פונה המופע? אם לילדים, מבוגרים או שילוב של השניים.
  • מה התנאים שעומדים לרשותכם – האם האירוע מקיים בתוך מקום סגור, בשעות היום או הלילה, אלו אמצעים עומדים בפני האמן וכדומה.

ארנב יוצר מכובע של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים