נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תארגנו חתונה בטבע בפחות מ- 48 שעות

צילומים

החלטתם לערוך חתונת בזק מהיום למחר? רוצים לעשות את החתונה שלכם בטבע? אילו דברים אתם צריכים לקחת בחשבון וכיצד עליכם להיערך?

כיצד מארגנים חתונה מהיום למחר?

ספונטניים? אוהבים את הריגוש בעשיית דברים מהיום למחר? חתונה בטבע תוך 48 שעות יכולה להיות הדבר המושלם עבורכם! על מנת שתוכלו להוציא חתונה לפועל תוך 48 שעות, ולדאוג שהאירוע יהיה ברמה גבוהה ומכובדת, עליכם לוודא שאתם לא שוכחים מספר דברים בסיסיים. ראשית, עליכם לדאוג להיבט המזון באירוע. כאשר מארגנים אירועים בטבע, בדרך כלל נוהגים לסגור מול חברות קייטרינג שונות שמגיעות לאזור המיועד ופותות עמדות להגשת האוכל (ממש כמו באולם או גן אירועים). שנית, דיג'י. אין כזה דבר חתונה ללא מוזיקה וללא דיג'י. כאשר אתם בוחרים לעשות את האירוע שלכם בטבע, עליכם לקחת בחשבון שאתם צריכים להודיע על כך לחברת ההגברה כמה שיותר מוקדם. מדוע? כאשר עורכים אירוע באולם, אין צורך לדאוג לגנראטורים, לרמקולים או לציוד דומה. מאידך, כאשר בוחרים לעשות אירוע בטבע, עליכם להצטייד בגנראטורים ובציוד ייעודי אחר שיאפשר לעבוד כראוי.
כמו כן, כמו בכל חתונה שעושים באולם אירועים, תצטרכו להתארגן ולסגור אטרקציות שונות לאירוע, צלם, מלצרים (במידה ואתם מעוניינים), להביא כיסאות ושולחנות ועוד.

אולם אירועים

חתונה בטבע – מה עלינו לקחת בחשבון?

כאשר אתם בוחרים לבצע אירוע בטבע, עליכם לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין שעליכם להביא הכול מאפס: כיסאות, שולחנות, ציוד הגברה ועוד המון דברים אחרים שהם חיוניים להוצאה לפועל של חתונה טובה וראויה.

אם אתם מעוניינים לעשות את החתונה שלכם בטבע, עליכם למצוא אזור שיוכל לעמוד בקריטריונים שלכם לטובת הקמת האירוע: בחירת שמלות ערב מעצבים לכל האורחים, להתחשב בכמות המוזמנים (בהתאם לכך צריך לבחור את גודל השטח הייעודי לאירוע), להתחשב בתנאי מזג האוויר (אם מדובר בשיא עונת הקיץ, כדאי לדאוג שהאזור יהיה מוצל בצל טבעי או לכל הפחות לדאוג לציליות שיאפשרו לאורחים להרגיש בנוח) וכמובן לוודא שאכן מותר לערוך אירועים בשטח הזה מבחינה חוקית.
על מנת לוודא שאתם לא שוכחים שום דבר הכרחי במסגרת החתונה שלכם בטבע, אנו ממליצים לכם להיעזר ולקרוא באתרי אינטרנט שונים שעוסקים בנושא. כך תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי עבור אירועים שבוחרים לעשות בטבע – הן ברמת הדברים הדרושים והן ברמת ההכנות הבסיסיות.

אין ספק שארגון חתונה בטבע בתוך 48 שעות, היא משימה לא פשוטה כלל, ויותר מזה – לא מדובר במשימה שמתאימה לכל אחד או אחת מאיתנו! אם אתם אנשים שאוהבים ריגושים ואתגרים, ואוהבים לחיות בצורה ספונטנית – זה לגמרי עבורכם! מדובר באירוע מיוחד, שאנו סבורים שישאיר חותם וזיכרון לכל האורחים וכמובן לכם. הרי, מי יכול להגיד שהוא התחתן בטבע ועוד עשה זאת תוך 48 שעות בלבד?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
עיצוב אישי
מצעד החליפות השוות של 2020

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר. משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו

צלחות הגשה
מתחתנים? הגשה או בופה?

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו