נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת גן אירועים לחתונה: המדריך המלא

כלה בגן

מזל טוב! אתם עומדים להתחתן! ברכות לחתן ולכלה. אולי אתם מתכננים חתונה עבור חברים? או עבור הבן או הבת שלכם. אחד הדברים שהכי קשה אבל גם הכי חשוב לבחור הוא גן אירועים. גן האירועים הוא המקום בו תתרחש קבלת הפנים, טקס החתונה עצמו, וכמובן גם הריקודים והילולות השמחה שלאחר הטקס. במאמר זה תוכלו לקרוא ולהבין בדיוק מה אתם מחפשים ובמה כדי לבחור עבור יום כה מיוחד ומקודש עבור הזוג שעתיד להינשא.

 

סוג האולם

כדי להתחיל להבין איזה סוג אולם אתם רוצים, נסו לדמיין את עצמכם ב גן אירועים בטבע, האם תרצו לראות טבע בחתונה שלכם? מתחת לעצים עבים ורמי קומה או שתרצו גן יותר חדש כמו גני אירועים במרכז, קרובים לכל מה שכיף ורועש, כך שגם נוח לכל הצדדים להגיע, בין אם מגיעים מצפון, דרום או מרכז. חשוב להבין אם גן האירועים שאתם חפצים בו הוא מקום שבו יותר חשוב לכם הטקס עצמו, שיהיה יפה ומרווח למספיק אנשים אם החתונה שלכם גדולה.

 

אופי גן האירועים

האם החתונה שלכם היא מצומצמת עם מעט אנשים, מקסימום של כמה עשרות או שלהיפך, החתונה שלכם הולכת להיות אירוע הומה אדם שבו יש מאות אם לא אלף מוזמנים.

בכל אחד מהמקרים אתם צריכים לבדוק את גודל האולם ולחשוב האם אולם שהוא עם גג פתוח לדוגמה או בשטח יתאים למספר רחב של אנשים. ולחילופין, אם יש לכם רק כמה עשות אנשים אולי כדי לבחור באולם שמתרכז בטקס החתונה והאוכל, ככל שיש פחות אנשים כך ברור שצריך רחבת ריקודים קטנה יותר או אם בכלל צריך אחת.

 

לכו לגן האירועים

אם בחרתם את כבר את גן האירועים הדבר הכי חשוב וחכם שאתם יכולים זה ללכת במציאות ולראות את המקום בעצמכם. לראות שהוא באמת תואם את הציפיות שלכם, תראו שהוא גדול או קטן כפי שציפיתם. בנוסף תבדקו את אזור הטקס, שהוא לא מוגבה או מונמך. חפשו אר פרטים שלא הוזכרו כשבדקתם את המקום, כך שתוכלו להימנע מהפתעות מיותרות שליכולות להרוס לכם את היום המיוחד.

 

הצעת המחיר

כשבוחרים גן אירועים, ישנם קומות אשר מבקשים לשלם על הטקס עצמו, על האוכל, המוזיקה, וכן הלאה, בנפרד מהשכרת המקום. כאשר נותנים לכם הצעת מחיר תשאלו מה היא כוללת! אל תגיעו למועד התשלום ותגלו שעליכם להוציא הרבה יותר כסף ממה שתכננתם.

תשוו גם בין כמה גני אירועים, אם אהבתם והתרשמתם לטובה מכמה תשאלו כל אחד בנפרד מה הצעת המחיר שלהם כוללת, כך שאולי אהבתם גן אחד פחות אך לא תצטרכו לדאוג מפני תשלומים נוספים.

 

לסיכום

בחירה של גן אירועים הוא מסע משל עצמו. עליכם להבין איזו סוג חתונה אתם רוצים, חתונה בטבע או בגן מסודר, חתונה גדולה עם גן שיכול להכיל גם אלף אנשים או שאתם רוצים גן אינטימי לכמה עשרות. אולי ברצונכם שתהיה רחבת ריקודים קטנה מפני שהאירוע המרכזי הוא בכל זאת הטקס שלכם ולא קבלת הפנים או הריקודים שלאחר הטקס.

זוג בגינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
עיצוב אישי
מצעד החליפות השוות של 2020

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר. משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו

צלחות הגשה
מתחתנים? הגשה או בופה?

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו