נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצעד החליפות השוות של 2020

עיצוב אישי

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר.

משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו אמורות כבר להתקיים בחודשים מרץ אפריל ומאי, ולכן עונת החתונות הקרובה עומדת להיות אפילו עמוסה יותר מבדרך כלל.

כדי שלא תמצאו את עצמכם מתלבטים שעות מול ארון הבגדים שלכם ולא יודעים מה ללבוש, אספנו לכם כאן במרוכז את מצעד החליפות השוות של 2020.

אז בואו נראה איך תבחרו נכון את החליפה שלכם לכל אירוע ואירוע, מבלי שתרגישו מחוץ לאופנה. אז קדימה, מוכנים? בואו נתחיל!

 

כבר לא רק בלייזר, חולצה מכופתרת, מכנסיים מחוייטים ועניבה

כשמדברים על החליפות השוות של 2020 מדברים בעצם על עולם ומלואו. אם פעם היתה שיטה אחת לבחירה של החליפות, הרי שהיום בחירה של החליפות השוות מורכבת מהרבה יותר מרק גורם אחד. בין היתר תוכלו למצוא כאן אלמנטים כמו מגוון ענק של צבעים, סוגי חליפות, עם ג'קט, בלי ג'קט ובקיצור – בואו נתחיל בלי יותר מדי הקדמות עם מצעד החליפות השוות של 2020.

 

מצעד החליפות השוות של 2020

אז בואו נתחיל מהקלאסית, הפשוטה וזאת שמתאימה לכל אירוע – החליפה השחורה. אין כמעט גבר שלא לבש אותה לפחות פעם אחת בחיים, ובינינו – היא מתאימה לכל סוג של אירוע, ללא תלות במזג האוויר או בהתאמה מיוחדת. מדובר כאן על אחת החליפות השוות של 2020 שהתחילה את דרכה כבר די מזמן וניכסה לעצמה את מעמד החליפה שכמעט ואין לה תחליף. עם מכנס מחויט, מכופתרת בצבע שתבחרו ובלייזר שחור – אתם בדרך לכבוש כל אירוע שתגיעו אליו.

 

הצבעונית – לא רק לנועזים

אם אנחנו בוחנים בזכוכית מגדלת את החליפות השוות של 2020, ניתן למצוא די בקלות כמה חליפות שתפסו לעצמן מקום של כבוד – החליפות הצבעוניות. כמובן שחליפות צבעוניות של ממש בצבעים כמו תכלת, ורוד, ירוק מנטה ועוד לא יתאימו לכל אחד, אבל אם יש לכם את התעוזה והמעוף – לכו על זה ותהיו לא פחות ממסמר הערב של כל אירוע שתגיעו אליו, גם בצהריים.

אולם לא חייבים ללכת לקיצון. גם חליפות בצבעים עדינים יותר כמו חליפות בצבע בורדו, בז', כחול כהה או ירוק בקבוק נמנות עם החליפות השוות של 2020, וכאן לא תצטרכו אומץ גדול או יציאה רחוקה מדי מהקופסה. בחירה באחת החליפות האלו תבליט אתכם ויגרמו לכם להרגיש מצוין עם עצמכם.

 

מבחר של חליפות – הכירו את חליפות דיפלומט

כדי להיות חלק מהחליפות השוות של 2020, כדאי לקנות אותן במקום שמבטיח לשמור אתכם אופנתיים, מסוקסים והכי חשוב – לבושים בחליפה שנוחה לכם. הכירו את חליפות דיפלומט, החנות שתמצא לכם בדיוק את החליפה שנוחה לכם. עם מבחר ענק של צבעים, דגמים וסוגים – אתם בדרך להיות מרוצים מהחליפה שלכם כמו שמעולם לא הייתם.

חליפה בצבע לבן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
צלחות הגשה
מתחתנים? הגשה או בופה?

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו