נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארבעה טיפים לארגון חתונה בקלות

ארבעה טיפים לארגון חתונה בקלות

הוא סופסוף שלף טבעת והציע להתחתן? החלטתם ביחד שהגיע הזמן להתמסד? אולי בכלל את הצעת לו? כך או כך – איזה כיף ומזל טוב! חתונה היא אחד האירועים הכי מרגשים בחיים. אז אחרי ההתרגשות של ההצעה, ברוכים הבאים לשלב התכנונים!  נכון, יש הרבה מה לתכנן אך אם תקפידו לעשות זאת בקלות ובהנאה, התכנון יכול להיות כיף ואף לתרום לזוגיות שלכם. 

חתונה היא אירוע שמורכב ממסיבה, אוכל מדהים, חופה מרגשת ועוד גורמים רבים. בשל מורכבות האירוע חתונה טובה דורשת תכנון טוב. חשוב לתכנן את החתונה שלכם בקלות ככל הניתן כדי לשמור על אנרגיות טובות הרבה אהבה. כך תוכלו לוודא שאתם חוגגים לעצמכם בצורה. הכנו לכם מדריך מעולה עם ארבעת הטיפים הכי חשובים לארגון חתונה בקלות. אז שיהיה במזל טוב וקדימה מתחילים לתכנן!

 

ארבעה טיפים מנצחים לארגון חתונה בכיף ובקלות!

הזמנות לחתונה

ברגע שיש לכם מיקום ותאריך מהרו להפיק הזמנות חתונה מקסימות ומקוריות. הזמנה לחתונה יכולה להיות ממש יפה ומרגשת. יש משהו מאד משמח ומרגש ברגע שאתם רואים את ההזמנה לחתונה. לפתע הדבר הופך לאמיתי ואפשר להתחיל להתרגש! בנוסף, הפקת הזמנות בשלב מוקדם יחסית תאפשר לאורחים שלכם לשריין את התאריך מוקדם יותר ותאפשר לכם לעשות מעקב אחר כמה אורחים הולכים להגיע בדיוק.

היום יש פתרונות מדהימים. הזמנה לחתונה יכולה להיות דיגיטלית. זו דרך נהדרת לחסוך בנייר ולהתחשב בסביבה, לחסוך כסף מיותר ולשלוח את כל ההזמנות לכל האורחים בלי לשבור את הראש על דואר וכתובות. נודה על האמת רוב ההזמנות היום הן דיגיטליות.

 

אוכל וטעימות

נהוג לעשות טעימות באולם או בגן האירועים לפני שמחליטים על מנות ועל האוכל שיוגש בחתונה. לפעמים עושים טעימות לקייטרינג אותו שוכרים במנותק מהאולם. בכל מקרה, טעימות הן חשובות! וודאו שאתם לוקחים את ״משימת״ הטעימות והופכים אותה לכיף, כך לא תצטרכו להרגיש שזה עבודה או משימה והטעימות יבואו לכם בקלות. חישבו על זה בתור ערב בילוי והנאה מאוכל טעמים. קלילות בנושא הזה גם תקל עליכם מה לבחור.

אוכל וטעימות 

בחירת די ג׳יי

די ג׳יי או מוזיקה לחתונה היא אחד הדברים הכי חשובים בחתונה טובה. חשוב שהדי ג׳יי יתאים לכם, יבין מה הטעם שלכם. די ג׳יי טוב ידע ליצור מיקס מושלם בין הטעם שלכם לבין מה שמרים אנשים מהשולחן וגורם להם לרקוד! מהרגע שהחלטתם להתחתן שימו לב לדי ג׳יים השונים בחתונות ומסיבות שתגיעו אליהם. תבינו איך אתם רוצים שהחתונה שלכם תראה מבחינה מוזיקלית וכוונו את הדי ג׳יי לכיוון הזה. והכי חשוב – הפגשו עם הדי ג׳יי וודאו שיש לכם כימיה טובה איתו.

 

חופה

את הטוב ביותר השארנו לסוף. תכננו חופה שמתאימה לכם.דברו על זה קצת והחליטו מה יהיה אופי הטקס ובהתאם בחרו רב או מי שינהל את הטקס. שיחה קצרה לתיאום ציפיות תקל עליכם בבחירת הרב. אז תכננו לכם חתונה מקסימה בכיף ובקלות ושיהיה במזל טוב!

ארבעה טיפים לארגון חתונה בקלות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
עיצוב אישי
מצעד החליפות השוות של 2020

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר. משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו

צלחות הגשה
מתחתנים? הגשה או בופה?

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו