נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארגון חתונה במתחם אירועים יפה כל כך שאין צורך כמעט להשקיע בעיצוב

חופה

מדובר בכלל ידוע בעולם האירועים: חתונות קמות ונופלות על המקום בו הן מתקיימות.

כאשר מארגנים חתונה במתחם אירועים מושקע ומטופח, היא באופן טבעי משתדרגת בכמה רמות.

במאמר הבא נעסוק בחשיבותו של מתחם האירועים לארגון החתונה ובהשפעתו על העיצוב.

 

הדבר האמיתי

לא צריך להיות מארגן חתונות בשביל לדעת שחתונה מושקעת מורכבת מאינספור פריטים קטנים וגדולים שמתרכזים בסופו של דבר לאירוע מושלם אחד. חלוקת הזמנות, בחירת קייטרינג, סגירת רשימת אורחים ובחירה של דיג'יי או להקה הם רק חלק מרשימת המשימות שעומדת בפניו של הזוג המתחתן. יחד עם זאת, יש דבר שמאפיל על כל הפרמטרים בדרך לחתונה המוצלחת, והוא בחירת הלוקיישן – כאשר מתכננים חתונה זהו הדבר הראשון במעלה שיש להתחשב בו ולהשקיע בו את מירב המאמצים. הן המיקום הפיזי שלו והן היופי האסתטי של זירת האירוע הן פקטורים חשובים מאין כמותם בעבור בחירת המקום המושלם (הערת אגב: אולם אירועים ראשון לציון עשוי להיות הפתרון המושלם).

 

חבל להשקיע סתם

לא מעט זוגות מבזבזים זמן ומאמץ רב על עיצוב לחתונה – בחירת קישוטים, סידורי פרחים, ארגון מחדש של המקום וכיוצא בזה. זאת אולי משימה מגבשת למתחתנים העתידיים אבל למען האמת ניתן לחסוך אותה באמצעות בחירת מתחם אירועים יפה ומעוצב. כשבוחרים מתחם אירועים מעוצב (למשל כזה הכולל אולם מרהיב יחד עם גן פורח ומטופח) אין צורך בהשקעת מחשבה ואנרגיה בעיצוב עבור החתונה, כיוון שדי במראה הנוכחי בשביל לגרום לכל האורחים להשתאות מהיופי. חשוב להדגיש שלא מדובר באקט חסכני במובן הקמצני של המילה אלא להפך – בחירת מתחם אירועים יפה מייתרת את הצורך בהשקעה עיצובית גדולה ומפנה את משאבי הזוג להשקעה בדברים רלוונטיים נוספים כגון חופה, אוכל וכדומה.

 

רושם טוב הכל טוב

חתונה מרשימה היא אירוע שכיף להיות בו. האורחים נהנים מהאווירה שמשרה מתחם האירועים ולכן מתחברים יותר לחתונה ולמה שהיא מייצגת. זאת מבלי להזכיר את עניין התמונות. מן הסתם הצילומים מהאירוע ייראו מחמיאים יותר כשהלוקיישן עצמו מהמם בטירוף. החל מהלבוש והאיפור ועד למצב הרוח הכללי – כל תחום יוצא נשכר כאשר בוחרים במתחם אירועים מושקע אשר רואים בו את ההקפדה האסתטית הגבוהה בה הוא ניחן.

 

לא על העיצוב לבדו

כדאי להדגיש שנראות אינה מסתכמת בפן האסתטי ותו לא. בדומה לקלישאה הצבאית השחוקה גם בעולם האירועים נראות משדרת יותר ממה שיש מחוץ לקנקן. בסופו של דבר מתחם אירועים יפה ומעוצב מעיד על רמת השקעה גבוהה שאמורה לבוא לידי ביטוי גם בפרמטרים נוספים. החל מנותני השירות שמתחם האירועים בא איתם במגע, ממשיך ביצירת הקשר עם הזוג המתחתן ומסתיים במאפיינים חשובים נוספים כגון סניטציה, עמדות הכנת אוכל וכדומה. כאשר האסתטיקה גבוהה אפשר להניח שגם ההיבטים האחרים במתחם לא מוזנחים.

 

זוג נשוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חתונות
עיצוב אישי
מצעד החליפות השוות של 2020

עונת החתונות עומדת להגיע ומבול של אירועים עומד לנחות עליכם כרעם ביום בהיר. משבר הקורונה דחה המון חתונות שהיו

צלחות הגשה
מתחתנים? הגשה או בופה?

אירוע יום החתונה עומד להתקרב ועליכם להחליט החלטה לא פשוטה: האם לבצע הגשה לשולחן או שמא עדיף בופה? אנחנו