נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח לאירועים – בדקו האם יש לכם כפל

ביטוח לאירועים ראשית

בין אם אתם כבר מודעים לכך ובין אם לא, כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים לכמה וכמה סוגי פוליסות ביטוח על מנת לבטח את הפעולות שאנחנו מבצעים בחיי היום יום שלנו. לצערנו, לא מעט פעמים מתרחשים מצבים שבהם אנחנו לא יכולים להיערך מראש עם פתרונות, והמקרים האלו, ללא קיום פוליסת ביטוח, עלולים לעלות לנו ביוקר. בין היתר, ביטוח לאירועים הוא אחד הביטוחים שהכי חשוב לעשות, על מנת להבטיח שעל כל מקרה שלא יתרחש במהלך האירוע – אתם תהיו מכוסים. אבל האם יכול להיות שקיים עבור האירוע שלכם כפל ביטוחים? בואו נבדוק מה העניין הזה אומר ומה המשמעות שלו.

 

ביטוח לאירועים – מה הכוונה?

לשמחתנו, בתור ישראלים ניחנו ביכולת להפוך כל סיבה למסיבה. עולם האירועים גדוש באירועים מסוגים שונים, הכוללים בתוכם גם אירועים סטנדרטים כמו חתונה, בר או בת מצווה ואירועים עסקיים, אך גם אירועים פרטיים לגילוי מין העובר, אירועי קריוקי עם מאות משתתפים ועוד. ביטוח לאירועים הוא סופר חשוב בכל סוג של אירוע, שכן אין לדעת אם חס וחלילה יקרה משהו שיצריך מכם עלויות בלתי צפויות. ביטוח לאירועים במקרים כאלו יוכל לכסות לפחות חלק מהמקרים ולדאוג שלא יגרם לכם נזק כלכלי מכל סוג כזה או אחר.

 

כפל ביטוח לאירועים – זה באמת יכול לקרות?

כשאנחנו מדברים על כפל ביטוח לאירועים ועל כפל ביטוחים בכלל, הרבה אנשים יכולים להרים גבה ולתהות האם באמת זה משהו שיכול לקרות. אז כן, אמנם זה נשמע הזוי, אבל זו בהחלט סיטואציה שיכולה לקרות. סוכני ביטוח רבים מתקשרים אליכם על מנת להציע לכם אי אילו פוליסות ביטוח, ואתם יכולים בתמימותכם להסכים לרכישתן, מבלי לדעת שכבר קיימות עבורכם פוליסות ביטוח דומות. מדובר כאן על תשלומים כפולים ומיותרים שממש לא כדאי להיכנס אליהם.

 

הרבה מעבר ל"ללא כדאי" – כפל ביטוחים היום הוא פשוט לא חוקי

סוכני ביטוח היום כבר מחויבים לבדוק האם עבור לקוח מסוים כבר קיימים סוגי פוליסות ביטוח שונים בטרם הם מרימים את הטלפון ומציעים לו את פוליסת הביטוח, אולם לפני שהדבר הפך ללא חוקי בהחלט היתה אפשרות שתקבלו טלפון כזה ותסיימו עם שני סוגי ביטוח זהים, כמו ביטוח לאירועים. רק בדיקה עם הר הביטוח תוכל להבטיח שאין לכם כפל ביטוח לאירועים.

 

הר הביטוח – איך זה עובד?

מציאת ביטוחים כפולים עם הר הביטוח עובדת בצורה סופר פשוטה – כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר של הר הביטוח, להזין מספר פרטים אישיים והמערכת תתחיל לעבוד. המערכת מריצה בדיקה מקיפה, על פי הנתונים האישיים שהזנתם, ויכולה להציג בפניכם תוך שניות בודדות את כל רשימת פוליסות הביטוח הקיימות עבורכם. בצורה זו תוכלו לאתר כפל ביטוח לאירועים, ולבטל בהתאם את הפוליסה שלה אתם לא זקוקים עוד. בהצלחה!

ביטוח לאירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים