נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דוכני מזון לאירוע פרטי – כל מה שצריך לדעת

דוכן

מתכננים אירוע פרטי בטבע או בחצר הבית ומעוניינים למקסם ולהפוך את האירוע למושלם?  קבלו כל מה שצריך לדעת על דוכני מזון.

 

לאלו אירועים מתאימים דוכני מזון?

כל אירוע פרטי מתחיל ונגמר באוכל. השאלה היא האם אתם מוכנים לעבוד קשה או לעשות זאת בקלות. השכרת דוכני מזון מאפשרים לכם את הדרך הקלה. בלי דאגות לתפריט, לקניות, להכנות ולהגשה ניתן להזמין מכונות מזון כמו: מכונת ברד, פופקורן, נקניקיות, סוכר, גלידה, וופל בלגי, מפל שוקולד ועוד. בין אם אתם חוגגים יום הולדת לילדים או אירוע סוף שנה בגן או בבית הספר ובין אם ערב קריוקי עם החברים או מסיבת טבע, תוכלו ליהנות מאוכל טרי, כמויות ללא הגבלה ולא תצטרכו לדאוג לכלים. הכל מגיע עם חומרי הגלם, אריזות וכלים מתאימים. דוכני מזון כאלו מתאימים גם לאירועי בר או בת מצווה, הרמת כוסית וכל אירוע פרטי בחצר הבית או בשטח.

 

אלו יתרונות יש לדוכני מזון?

בראש ובראשונה דוכני מזון מייצרים אווירה משמחת וחמה עם גישה חופשית ללא גינונים מיותרים. שנית, זהו רעיון מקורי שלא כולם חושבים עליו באירוע הפרטי ולכן האירוע שלכם יהפוך למשהו מיוחד. שלישית, אין הגבלה על הכמויות, הכל זמין ולא צריך להתאמץ ולבזבז זמן יקר על ההכנות. אבל הכי חשוב שדוכני המזון פועלים באמצעות גנרטור במידה ואין נקודת חשמל במקום האירוע. לגנרטור יש הספק חשמלי המתאים לצריכת החשמל של המכונות שרוצים לחבר אליו, מה שמבטיח שהמכונות יפעלו ללא הפסק. בנוסף, אין צורך להזמין מפעילים מיוחדים למכונות. ניתן לנייד אותם באופן עצמאי מחברת ההשכרה או לקבל אותם באמצעות משלוח. ההתקנה שלהם קלה ויעילה, מבלי צורך בידע קודם. והיתרון הטוב ביותר הוא העלויות. ניתן להזמין דוכן מזון ב-69 ₪ כשמדובר בדוכן בודד או חבילת הכל כלול מוזלת הכוללת מכונות מזון ומתנפחים. לפיכך, הפקת אירוע כמו יום הולדת לא מחייב הפעלה של קוסם או משחקים חברתיים, הכנות או תכנונים. פשוט להזמין מתנפחים ומכונות מזון שיעשו לכם את האירוע.

 

מה עושים במזג אוויר חריג?

במידה ורוצים להשכיר דוכני מזון בחורף לא צריך להימנע מכך כשהאירוע נערך בתוך מבנה כמו מועדון, אוהל לאירועים ואפילו בתוך הבית. לא משנה היכן מתכננים את האירוע תמיד מכונות ודוכני המזון יהיו אפשריים וישדרגו את האירוע לקרנבל. לעומת זאת ביום שרבי מומלץ למקם את דוכני המזון במקום מוצל וממוזג. כמו כן, לא פחות חשובה התחזוקה של הדוכנים. על מנת הכל ילך חלק מומלץ לבחור בחברת השכרות דוכני מזון מקצועית ובעלת שם בתחום. מכיוון שהמכונות מושכרות ועוברות מיד ליד הן חייבות להיות מתוחזקות, נקיות ובטיחותיות. לכן, כאשר בודקים ומשווים מחירים אין להתפשר על האיכות של הדוכנים.

 

סו שף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים