נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דרכים לחגוג יום נישואין מושלם

יום נישואין מושלם

יום נישואין הוא הזדמנות מעולה לחגוג יחד עם בני הזוג ולשבור את השגרה השוחקת. אבל איך הכי כדאי לעשות את זה וכיצד משדרגים את החוויה?

יום נישואין יש רק פעם בשנה, אבל בני זוג מחכים לו כל השנה. אחת הסיבות לכך היא שזוגות נשואים תמיד מחפשים אחר דרכים חדשות לרענן את השגרה השוחקת. אז עם ימי נישואין אקסקלוסיביים, האירוע משאיר את בני הזוג עם חוויה משותפת לכל החיים. רוצים לדעת איך לעשות את זה? הנה כמה הצעות:

לילה בבית מלון או בצימר

הדרך הכי טובה לחגוג יום נישואין מושלם היא להפוך אותו לאירוע שלם. אם למשל נוסעים לצפון, אפשר להזמין סיור של יקב רמת הגולן ולהתחיל את היום בטעימות יין. משם כדאי להמשיך לעוד יעד או אטרקציה באזור ולהוציא אנרגיה. לקראת השקיעה, חוזרים אל בית המלון לעיסוי מפנק לכל השרירים ולארוחת ערב בלתי נשכחת.

 

פיקניק בחיק הטבע

כבר הגעתם לצפון ואתם לא רוצים לישון בבית מלון? בשבילכם פתחו את שמורות הטבע והגנים. למעשה, בכל רחבי הארץ יש אתרים מהממים שבהם אפשר לארגן פיקניק בחיק הטבע. אפשרות אחת היא להגיע עם אוהל מהבית ולהקדיש את הערב השקט לצליית בשר או שתיית יין, בעוד אפשרות אחרת היא לבחור מקום שבו יש בונגלו או חדרים להשכרה. ההנאה מובטחת.

 

יום טיול ברחבי הארץ

בני זוג שרוצים לראות מקרוב אתרים שונים יכולים לארגן יום טיול ברחבי הארץ. כאן הדגש הוא על מה שקורה עד שהשמש שוקעת, כאשר הילדים למשל בבתי הספר או הגנים. אם רוצים, אפשר גם לשלב בטיול הזה ביקור באתרים יחסית רחוקים מעיר המגורים ולנסוע אליהם עם הרכב. בכל מקרה, כדאי לשמור על ראש פתוח לחוויות חדשות ולהשתמש בהמלצות של חברים, קרובים ובני משפחה.

 

מוזיאון וארוחה במסעדה

עוד דרך טובה לחגוג יום נישואין מושלם יכולה להיות מבוססת על בילוי במקומות מקורים וממוזגים – כמו למשל מוזיאון. אם כבר מיציתם את הקניון ואת מרכזי הקניות, בטוח יהיה מוזיאון קרוב שתוכלו להגיע אליו על מנת להרחיב את היריעה. לאחר מכן כדאי להמשיך לארוחה, כי הסיור הרגלי ככל הנראה יתיש אתכם.

 

סרט וערב ביתי בלי הילדים

כל זוג ישמח לבלות ערב שקט גם בסלון של הבית. בערב כזה אפשר להשלים פערים עם סדרות אהובות, לראות כמה סרטים ברצף, להזמין אוכל מבחוץ ופשוט להירדם מחובקים מול הטלוויזיה. התנאי כאן הוא למצוא בייביסיטר וסידור לילדים, אבל כנראה שתמיד יהיו חברים או משפחה שישמחו לעזור. כמו כן, מומלץ לעצב בצורה קצת שונה את הבית ולהשקיע בבלונים וביצירת אווירה. מבחינת תאורה, ההמלצה היא להשתמש בנרות ולא לשכוח לשמור על הבטיחות.

 

יום נישואין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים יום נישואין