נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפירות הכי טעימים לאירוע בחורף

פרי

שיטות השימור הקיימות היום, מאפשרות לרכוש כמעט כל פרי שנרצה, לאורך כל השנה.

אולם אין כמו לאכול פרי בעונתו, כאשר הוא רק נקטף מהעץ, והגיע לאחר זמן קצר אלינו הביתה.

הכוכבים הבלתי מעורערים של החורף, הם ללא ספק פרות ההדר, אולם אי אפשר לזלזל בתות השדה, באגסים, בתפוחים, באפרסמונים בגויאבות ובקיווי.

 

כתום של קלמנטינה

הקלמנטינה מייצגת פה את פרות ההדר בכבוד רב, כיוון שהיא מכילה מים, סוכר ויטמינים ומינרלים. הקלמנטינה היא מקור מצוין של וויטמין C, ומכילה גם תיאמין וחומצה פולית, השומרים על פעילותו הטובה של הגוף, עוזרים למנוע אנמיה, ועוזרים גם בחילוף חומרים תקין.

 

אדום של תות שדה

התותים לא רק נראים נהדר, הם גם טעימים ביותר ואף מזינים. התותים מכילים חומצה פולית הלוקחת חלק בייצור של חלבונים בגופינו, ויש בהם גם ויטמין K, ויטמינים מקבוצת ה- B וכן מינרלים שונים. מינרלים כגון: סידן העוזר בבניית עצם, אשלגן העוזר להורדת לחץ הדם וכן ברזל המונע אנמיה.

 

ירוק של אגס

אגס מכיל נוגדי חמצון, נחושת, וויטמין C, אלו הם מינרלים וויטמינים המחזקים את מערכת החיסון, ועוזרים לגופינו במלחמה נגד זיהומים שונים. ויטמין C גם עוזר לפעולה של תאי דם לבנים, ועוזר בכך למנוע מחלות שונות, כגון צינון. סיבים תזונתיים הנמצאים גם הם באגס, עוזרים במניעה של מחלות לב, בסילוק חומצת מרה מגופינו, המוביל להורדת רמת הכולסטרול. האשלגן שבאגס עוזר גם לוויסותו של לחץ הדם, ומקל על העומס של כל מערכת הדם והלב בגופינו.

 

צהוב של בננה

בננה מכילה קצת מהכול, לדוגמה: בננה בינונית אחת, מספקת כ- 10% מהכמויות המומלצות של ויטמין C, וכ- 13% מהכמויות המומלצות של מינרל המנגן. הבננה מסייעת בתהליך העיכול, על ידי ויטמין B6 העוזר גם לסלק, כימיקלים שונים ומזיקים מהכליות ומהכבד, ובנוסף, גם עוזר לנו לשמור על מערכת עצבים בריאה.

 

חום של קיווי

הקיווי מכיל כמות רבה של ויטמין C, ולכן מקובל כתרופה טבעית ויעילה לצינון. קיווי מקל על תסמינים של צינון, ואף מקצר את זמן המחלה. הקיווי מכיל גם וויטמין E לרוב, וויטמין זה הוא נוגד חמצון, ועוזר במניעה של מחלות הלב והדם.

 

מגש פירות לאירוע בחורף

מגשי פירות המורכבים מכל פירות החורף, הם מגשים של בריאות צרופה. פירות חורף שטופים, קלופים וחתוכים בצורה הנוחה לקחת, הם תענוג לעין ולחך, ומתאימים לכל אירוע. בנוסף, מאפשרים מגשי הפירות לכל אחד, למצוא את הפרי האהוב עליו מכל.

 

לסכום

פירות החורף הם פירות טעימים, המתאימים לכל אירוע. הפירות עסיסיים, צבעוניים ומוגשים בצורה המעוררת את התאבון. בנוסף לטעם, פירות החורף מכילים נוגדי חמצון רבים וויטמין C, המגנים על גופינו מפני מחלות שונות, ובעיקר צינון.

 

מלון ואבטיח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים