נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על הקשר החזק שבין אמן חושים לחוש שישי

אני סבור שכל מי שקורא את המאמר הזה יודע פחות או יותר או שמע על אמן חושים, בטח כשישראלי אחד ושמו ליאור סושרד הפך להיות כוכב עולמי בתחום.

אם אתם במקרה ולא יודעים, אומן חושים מטרתו להוכיח או לגרום לחשוב, תלוי במה אתם מאמינים, שיש לו חוש שישי שלבני אדם הרגילים אין.

מה הוא החוש השישי ומה הקשר בינו לבין האמן החושים הממוצע? נתאר כאן במאמר כל מה שאתם צריכים לדעת

 

חמישה חושים ועוד אחד?

בוחן פתע: האם אתם יכולים להגיד מה הם ששת החושים שלנו? קחו לכם כמה שניות לפני שתקראו את המשך המאמר…

והתשובה היא:

חוש הראייה, חוש השמיעה חוש המישוש, חוש הריח, חוש הטעם והחוש השישי. אם אתם מכירים את חמשת החושים הבסיסיים של בני האדם והחיות, בטח תהיתם ממתי יש שישה חושים? אלא אם כן ראיתם את הסרט החוש השישי בכיכובו של ברוס וויליס ואז יש לכם סוג של מושג לגבי מה הוא החוש השישי.

 

 אמן חושים והחוש השישי

מטרת האמן חושים כאשר הוא מופיע הוא בעיקר להראות לקהל בדרך המהנה והמשעשעת ביותר כיצד הוא משתמש בחוש השישי שלו. מה הופך אותו לאחר מבני אדם רגילים, מה הופך אותו למבריק יותר, מסתורי ואף אולי אדם על?

באמצעות מיומנויות על טבעיות או מיומנויות שעבדו עליהם המון שנים אמני החושים (תלוי בתפיסתכם) אמן החושים משתמשים בטכניקות של קריאת שפת גוף, דמיון מודרך, סוגסטיה, מניפולציה מחשבתית ועוד בשביל לגרום לכם להאמין כי יש להם חוש שישי.

 

פראפסיכולוגיה:

באמצעות המיומנויות של האומן חושים, התחום הפסאודו – מדעי, תחום שמעולם לא הוכח מחקרית או אמפירית כמבוסס ומהימן, יראה לכם שאמיתי ומבוסס בהחלט. מה כוללת פראפסיכולוגיה?

טלפתיה, חיזוי העתיד (ראייה לרחוק), טלקינזיס, השלכה, פסיכוקינזיס ודברים שיצא לנו לראות בעיקר בסרטים אבל בהופעת של אומן חושים אנו זוכים לראות את כלל הפעולות הללו באים לידי ביטוי בחיים האמיתיים.

 

אני לא רוצה לקרוא על זה, אני רוצה לראות את זה!

טוב נחמד לקרוא על אמני חושים ומה שהם מסוגלים לעשות ועל החוש השישי שיש להם ולנו אין. אבל עזבו אתכם, אם אתם באמת רוצים להבין במה מדובר, אתם צריכים ללכת לראות בעצמכם, לחוות את האירוע עם חברים ומשפחה ולהבין מה כל כך מיוחד באמני חושים ומה מיוחד בהופעות שלהם.

בתקופת הקורונה אנחנו הולכים פחות לאירועים ולא יוצא לנו לצאת מהבית יותר מדי אבל אל דאגה, כמו שסטנדאפיסטים ומרצים שונים מופיעים בזום, גם אמני החושים עושים זאת! כן, ניתן לראות הופעות של אמני חושים בזום, אז אם החוש השישי באמת מסקרן אתכם, תמצאו הופעה של אמן חושים שמעניין אתכם ותזמינו מקום לעצמכם.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים