נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התרגיל הכי חזק של אומן חושים

יד מצביעה על מוח

השתתפות בהופעה של אומן חושים מבטיחה חוויה מדהימה, עוצרת נשימה ובלתי נשכחת. אומני חושים נוהגים להציג מגוון רחב מאד של תרגילים ומופעים, וכל אומן לוקח את המיומנויות והיכולות שלו לכיוונים שונים וחדשניים. אספנו עבורכם מגוון תרגילים אשר נפוצים במופעי מנטליזם, ולסיום הבאנו שני תרגילים מאומני חושים מפורסמים ברחבי העולם. קראו עוד על איך תבחרו אמן חושים טוב באתר ערוץ 7.

 

הזזת חפצים

הזזת חפצים בעזרת כוח המחשבה בלבד, הקרויה גם טלקינזיס, הינה יכולת מוכרת, המוצגת במופעי אומנות חושים רבים. יכולת זו מופיעה במגוון צורות, החל מהזזה פשוטה של חפץ ללא מגע ישיר, ועד כיפוף ועיוות צורתו ללא הפעלת לחץ כלשהו. אחד מאומני החושים המפורסמים בעלי יכולת זו הינו אורי גלר, אשר נודע ביכולתו לכופף כפיות ולהשפיע על שעונים בכוח מחשבתו בלבד.

 

קריאת מחשבות

אומני חושים רבים מציגים במופעיהם יכולת של קריאת מחשבות במגוון דרכים. אומני חושים נוהגים "לנחש" את שמו של המשתתף, את כתובת מגוריו, את בחירתו מבין מגוון אפשרויות, ועוד נתונים רבים. יכולת זו מתבססת על טכניקות רבות כגון קריאת שפת גוף, הבחנה בדקויות, היכרות עם התניות המובנות בנו כבני אדם ועוד.

 

ראייה פנימית

תרגיל נוסף הנפוץ בהופעות של אומני חושים הינו היכולת "לראות" משהו מבלי לראותו בצורה ישירה. בתרגילים אלו למשל, מבקש אומן החושים מאדם אקראי מהקהל לצייר משהו על דף ולנעול אותו בתוך קופסא. לאחר מכן מתאר אומן החושים בצורה מדויקת את שצייר המשתתף, אף שלא ראה את הציור כלל. גם ליכולת זו יש מגוון רחב של הופעות וניתן להציגה בדרכים רבות ומגוונות.

 

פן וטלר – אמריקה גוט טאלנט

פן וטלר הינם שני אומני חושים מפורסמים אשר הופיעו בתוכנית הכשרונות של אמריקה, בשנת 2016. במהלך המופע הניחו שני אומני החושים על השולחן ארגז גדול, ולאחר מכן ביקשו מכל שופט לבחור עיצוב אחד מבין כמה אפשרויות, לחלק אחר מגופו של איש השלג (ראש, כדור גוף עליון וכדור גוף תחתון).

לאחר שכל שופט בחר עיצוב, הציגו השניים את דמות איש השלג אשר הייתה בתוך הארגז והיא אכן הייתה מעוצבת על פי הבחירה של השופטים. אבל פה זה לא נגמר – לאחר שהציגו את תוכן הארגז, ביקשו אומני החושים מכל הקהל להוציא את כרטיס הברכה אשר היה מונח מתחת לכיסא עליו הם ישבו והנה: היה מצויר שם בדיוק העיצוב שבו בחרו השופטים!

 

ליאור סושרד – המופע של אלן

ליאור סושרד הינו אחד מאומני החושים הישראלים המוכרים ביותר בעולם, ובשנת 2020 הוזמן להשתתף בתוכנית האירוח של אלן. במהלך התוכנית הציע סושארד לאנשים אקראיים מהקהל לבחור אימוג'י אחד מתוך מגוון של כ-300 אימוג'ים שונים, וגם אלן בחרה אימוג'י אחד. הקהל הציג את בחירתו כלהלן: עין. לב. ארבע אצבעות. כדור הארץ. דבורה. דבורה.

לאחר הצגת בחירתם, הציג סושארד את הכיתוב על חולצתו, עליה היה כתוב: "I would love for the world to be happy."

בכדי להפוך את המשפט הנ"ל לאימוג'י נקבל: עין (I), לב (would love) ארבע (for), עולם (the world), שני דבורים (to bee) ופרצוף שמח (happy) – בדיוק מה שהיה הבחירה של אלן!

איש מצביע על מוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים