נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מסיבת רווקות רטובה – משחקים שווים לבריכה

בריכה ובלונים

עם הקיץ שהגיע אלינו, אנו מצפים לראות המון מסיבות רווקות בחוץ, כאשר אחד הרעיונות האהובים עלינו הוא מסיבת הבריכה הקלאסית! זה קונספט סופר קל, מהנה ובאמת מושלם ליום קיצי.

בין אם את הולכת על מסיבת בריכה טרופית, עם פלמינגו ודקלים או סתם מסיבה קלאסית, תרצי לשמור על האורחות מבודרות.

אז תביאי משקאות טעימים, בגדי ים וקרם הגנה, והנה משחקי הבריכה האהובים עלינו עבור מסיבת רווקות!

 

פינג פונג בריכה

כולם מכירים את משחק השתייה – ביר פונג, שמשחקים על גבי שולחן פינג פונג. אז ביר פונג כבר לא מיועד רק לשולחנות! יש מלא שולחנות ביר פונג וערכות למשחק בתוך הבריכה שהופכות את המשחק הזה לסופר קל. ניתן גם להכין כאלו בעצמכן, אם קצת נחישות ואביזרים מתנפחים.

למי שפחות בעניין של בירה, אפשר ללכת על משחק של שמפניה פונג, או פשוט לשתות שוטים, או כל דבר אחר שיצוף על שולחן המשחק המתנפח שלכם.

 

כדורעף בריכה

כדורעף הוא כבר משחק חוף קלאסי, אז קחו אותו רמה אחת למעלה ושחקו אותו בתוך הבריכה! אם כי זה בהחלט לא עומד בחוקי המשחק הרגילים, כדורעף בבריכה הוא כל כך כיף! האתגר הנוסף של מים הופך אותו למשחק חדש לחלוטין. רשתות כדורעף מתנפחות הן זולות במיוחד וקלות למציאה, כך שזאת אופציה מעולה למשחק.

 

משחקי זוהר בחושך

זה שמחשיך לא אומר שהכיף צריך להיפסק. דרך סופר כיפית לקיים את המסיבה היא לשים כמה סטיקלייטים בתחתית הבריכה, כך שיאירו אותה מבפנים. לא רק שזה נראה סופר מגניב, זה משמש גם כמשחק מהנה!

חלקי את המסיבה לשתי קבוצות, הקצי לכל קבוצה צבע של סטיקלייט, ומקמי כל קבוצה בקצוות מנוגדים של הבריכה. המשחק הזה הוא מעין מירוץ שליחים, כך שלכל אחת מחברות הצוות יש 30 שניות לשחות לתחתית הבריכה, לאסוף כמה שיותר סטיקלייטים בצבע שלה, ולשחות אותם חזרה לצד שלה כדי שהחברה הבאה תוכל לצאת. כל הסטיקלייטים שלא בצד הקבוצה בתום 30 השניות לא נחשבים.

 

סרט בתוך הבריכה

אוקיי, אז אמנם טכנית זה לא נחשב משחק, אך זה בהחלט כיף באותה מידה. חכי לסוף היום, כאשר מתחיל להחשיך, וכולן כבר מוכנות להרפיה והירגעות. הקריני סרט בחוץ באמצעות מקרן ומסך, ניתן להשכיר או להשיג איכשהו ממשפחה או חברים. כך אפשר גם ליהנות מהבריכה, על מזרוני הים, וגם לצפות בסרט.

כפי שניתן לראות בריכות שחיה מביאות איתן אופציות רבות למשחקים כיפיים, שמתאימים במיוחד למסיבת רווקות. אנו ממליצים לך להכין כמה אפשרויות, כיוון שתרצי לוודא שכולן נהנות מהמשחק וזורמות איתו. אם משחק אחד לא עובד, פשוט עברי למשחק הבא, אנו בטוחים שאחד מהם יתפוס.

בהצלחה בתכנון המסיבה!

 

חברות של הכלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים לאירועים